جشن های آزادی زندانیان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار می شود

جمیاری با اعلام اینکه در ۴ سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شده اند، گفت: در سال ۹۸ هم تعداد ۲۹۰ زندانی بدهکار با ترکیب ۲۴ زن و ۲۶۶ مرد از زندان های یاسوج، گچساران و دهدشت آزاد و هم اکنون هم تعداد ۵۰۰ زندانی

فصلی نو ، در ایام رمضان جشن های گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار می شود.


به گزارش فصلی نو ، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان که با حضور کلیه اعضاء و در صدا و سیمای شبکه دنا برگزار شده بود، اظهار داشت: امسال و بلحاظ اینکه هر گونه اجتماع باعث شیوع و انتشار ویروس کرونا می شود، بناچار جشن های گلریزان استانی بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه های رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی برگزار می شود که امیدواریم خیرین هم استانی مانند سنوات قبل و با واریز کمک های خود به ستاد دیه در آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند مشارکت نمایند.

جمیاری با اعلام اینکه در ۴ سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شده اند، گفت: در سال ۹۸ هم تعداد ۲۹۰ زندانی بدهکار با ترکیب ۲۴ زن و ۲۶۶ مرد از زندان های یاسوج، گچساران و دهدشت آزاد و هم اکنون هم تعداد ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و نیکوکاران هم استانی هستند.

در ادامه دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان هم با اشاره به سیاست های قوه قضائیه، کاهش هدفمند جمعیت کیفری خصوصا تلاش در جهت آزادی محکومین مالی را اولویت دانست و اظهار داشت: نهادهای حمایتی بخصوص ستاد دیه ظرفیت خوبی است تا با جمع آوری کمک های مردمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به کم کردن تراکم زندان ها کمک کرد. رئیس شورای قضایی استان با اشاره به آسیب پذیری خانواده های زندانی و مشکلات معیشتی فرا روی آنان اظهار امیدواری کرد تا اشخاص حقیقی و حقوقی با کمک های خود هم در آزادی زندانیان بدهکار غیرعمد و هم در حمایت از خانواده های نیازمند مجموعه زندان های استان را یاری رسانند.

در پایان این جلسه فیلی معاون عمرانی استاندار، رئوف مدیرکل صدا و سیما، مبشری مدیرکل کمیته امداد امام(ره) غفاری مدیرکل امو مالیاتی با ارائه پیشنهاداتی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و همراهی اعلام نمودند.

اعطای لوح تقدیر از سوی دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان به اعضای هیئت امناء پایان بخش این نشست بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11637

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: