جوابیه به مطلب فصلی نو‌؛مظلومیت «مهدی»

اتفاقا ، یکی از مهمترین عواملی که روشنفکر به عنوان پدیده انتخاباتی مورد اقبال عمومی قرار گرفت ، همین قدرت" نه" گفتن به شماها بود.

فصلی نو-رستم دهقانی

نقدی جدی بر مطالب ارائه شده توسط آقای احمد غلامی (مستعار) در سایت فصلی نو تاریخ ۱۰بهمن ماه ۹۸

یکی از مهمترین بندهای منشور جریان ندای وحدت ” اخلاق مداری و قانون گرایی ” می باشد.
این جریان انتخابات را به عنوان یک رقابت سالم ، در چارچوب قانون پیگیری می کند.
متاسفانه عده ای بدون درک شرایط موجود و عدم داشتن اطلاعات کافی ، مغرضانه ، ضمن اینکه انصاف را رعایت نمی کنند ، با ادبیات ضعیف و غیره کارشناسی، به کل جریان ندای وحدت توهین می کنند. این تعداد محدود ضمن اینکه ، حرمت” قلم ” را که خداوند به آن قسم یاد می کند می شکنند ؛ کل جریان مردمی ندای وحدت را مورد خطاب قرار می دهند و این خود ظلمی مضاعف است.

لذا به عنوان یک معلم بر خود فرض دانستم ، چون برادر ارزشی ام حاج مهدی روشنفکر با انواع حربه های غیره اخلاقی ( زر و زور و تزویر) مورد ظلم واقع شده است ، به مطالب خلاف واقع و همراه با بغض و کینه ی آقای غلامی (مستعار) نقدی داشته باشم :

۱– نگارنده در عنوان مقاله ی مذکور دکتر روشنفکر را خار چشم خودشان می داند.خود این عنوان ، اوج خودخواهی ، خشونت و کینه توزی را می رساند. خودتان کیستید؟

آری، شما همان چند نفر آسمانی هستید . چرا فکر می کنید که “نژاد برتر” هستید و با اتکا به همین تفکر دیگران را تکفیر می کنید.

اتفاقا ، یکی از مهمترین عواملی که روشنفکر به عنوان پدیده انتخاباتی مورد اقبال عمومی قرار گرفت ، همین قدرت” نه” گفتن به شماها بود.

او در مقابل زیاده خواهی، انحصارطلبی و تمامیت خواهی ایستاد. جسارت نشان داد و معادله ی تکراری را بهم زد.
چرا زور می گویید؟!

بله روشن فکر وارد منطقه ی عبور ممنوع شده است که حریم عده ای خاص بود.
از خدا بترسید ! تهمت نزنید و سنگ اندازی نکنید.

  1. نگارنده اشاره کرده بود ب رزومه نداشتن بانی ندای وحدت! استاد روشن فکر یک معلم است! خداوند خود را اول معلم مخلوقات می خواند و همه ی پیامبران عظیم الشان خود را معلم معرفی کردند. پس تا همین جا برای استاد افتخار است. امام (ره) می فرماید” معلمی شغل انبیاء است” . متاسفانه عده ای هنوز درک درستی از جایگاه و نقش معلمی ندارد.

از برادر نگارنده می پرسم ؛
آیا استادی دانشگاه ، معاونت سازمان آموزش و پروش ، معاون فرمانداری ، شواری شهر ، عضویت شورای تحقیقات و هیئت علمی دانشگاه ، ریاست تربیت معلم و مسئولیتهای مهم دیگر گواه رزومه قوی و درخشان دکتر روشنفکر نیست.
شاید کسانی که قبلا نماینده بودند از آسمان آمدند و ما خبر نداریم!

۳٫سابقه انقلابی:
متاسفم از اینکه اطلاعات نگارنده در خصوص خانواده و خود استاد ناقص و شاید هم مغرضانه باشد.
خانواده آقای روشنفکر ، حتی از قبل از انقلاب نیز یک خانواده انقلابی و ارزشی بوده و است. خانواده ای که سابقه مبارزه با رژیم ستم شاهی دارد . حتی برادر شهیدش استاد خودم مرحوم قباد روشن فکر جانباز قبل از انقلاب بود.
استاد روشنفکر خودش یک رزمنده و بسیجی می باشد و افتخار می کند ، که منتسب به خانواده والامقام شهید است. در تمام صحنه ها خود و خانواده اش آماده ی جان فشانی برای نظام می باشند.
آیا این سابقه انقلابی گری نیست؟
دیگرانی که نگارنده سنگ آنها را به سینه می زند ، سابقه انقلابی گریشان چگونه است؟!

۴٫بینش سیاسی:
نمی دانم شما چگونه بینش سیاسی را تعریف می کنید که می فرمایید فقط عده ای انگشت شمار ، آنهم فقط در اردوگاه مورد نظر شما دارای این ویژگی هستند.

مگر سیاست ، ” علم تدبیر امور” نیست؟! پس چطور فقط عده ی محدودی که جنابعالی می فرمایید سر از علم سیاست در می آورند؟!
بعد از چهل سال در مسند قدرت بودن و مدیریت استانی و شهرستانی را بر عهده داشتن، کدامشان مسئولیت مشکلات بیشمار امروز این دیار را عهده دارند؟!

چرا اگر مرد سیاست بودند و نه سیاسی کاری ، هنوز مردم با این مشکلات روبرو هستند .

چرا می گویید در اردو گاه جریان ندای وحدت قحط الرجال سیاسی است؟!
شما اطلاع ندارید یا اینکه دوست ندارید اطلاع پیدا کنید!
به یاری خداوند بهترین و کیفی ترین نیروهای جوان ، خلاق ، با انگیزه ، انقلابی و بی ادعا در اردوگاه جریان ندای وحدت هستند. که ان شاءالله در آینده با میدان دادن به عزیزان شاهد یک مدیریت انقلابی و در خدمت مردم هستیم.

  1. بیان داشتید کسیکه با اصول گرایان کنار نیامده ، نمی تواند نماینده مردم شود!
    واقعا هم خنده دار است وهم جای سئوال!
    اتفاقا ، این از نبوغ سیاسی و تیزهوشی آقای روشفکر بود که از همان ابتدا فریب شورایی که بنیاد اصول گرای شهرستان را برباد داد نخورد، چون می دانست جلسات کاملا مهندسی شده اند و به احتمال زیاد خود جنابعالی هم جزء شورای تصمیم گیری حکمیت بودید!

از طرفی با کسانی که عضو شورا بودند و به اصطلاح میثاق نامه را امضاء کردند ،چه رفتاری کردند؟!
آیا به نظر و رای آنها احترام گذاشتند؟!

احسن بر برادر انقلابی ام ، آقای روشنفکر که نشان داد یک سیاست مدار دوراندیش و تمام عیار است که در دام عده ای تمامیت خواه و انحصارطلب گرفتار نشد .

اتفاقاً از ویژگی های بارز حاج مهدی روشنفکر ، عدم وابستگی به حزب یا گروه خاص است !
متاسفانه احزاب فقط دنبال منافع باند و گروه خود می باشند و مردم را فراموش کرده اند. اگر ضعف و کم کاری مشاهده می شود ناشی از انتخاب مدیران ناکارآمد و ضعیف می باشد.

مقام معظم رهبری یکی از ویژگیهای برجسته ی سردار دلها و مالک اشتر خویش و شهید بین المللی، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را ، دوری از جناح بندیهای مرسوم و خدمت خالصانه می داند.

استاد روشنفکر وامدار هیچ حزب و گروهی نیست. تفکر ایشان کاملا در تعارض با باندبازی و خط کشی های خانمان سوز است.
۶٫نگارنده محترم! از قومیت گرایی صحبت کردید . اتفاقا مبتکر ندای وحدت روشنفکر بود. باید این برچسب ناصواب را در گذشته جستجو کرد.
عینک بدبینی و همراه با لجاجت را عوض کنید.
بدانید که جریان ندای وحدت هم اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است و ریشه ی این درخت تنومند در جای جای این دو شهرستان و حتی استان ریشه دوانده است و دربرگیرنده ی همه ی ایلات ، طوایف ، سلایق ، مردم سردسیری و گرمسیری ، شهری و روستایی می باشد این درخت استوار با بادهای خفیف تهمت های شما نمی لرزد!

در پایان به انحصارطلبان توصیه ای دارم؛
بخواهید یا نخواهید ؛ به یاری خداوند عزوجل ، جریان ندای وحدت مورد اقبال عمومی زنان و مردان شریف و نجیب این دو شهرستان قرار گرفته است . سنگ اندازی و لجاجت نکنید! با رعایت اخلاق و در چارچوب قانون در میدان مسابقه حاضر شوید و با رعایت قواعد بازی رقابت کنید.

جریان ندای وحدت خدای ناخواسته حاضر نیست به هیچ رقیبی توهین شود؛ چون توهین ،تهمت و بی اخلاقی را خلاف آموزه های دینی می داند.
از طرفی هیچ کس حق ندارد با مطالب سخیف به شعور مردم با بصیرت و متدین این دیار قهرمان پرور توهین کند.

در پایان امیدواریم با اتکال به خداوند قادر و متعال و دعای خیر امام عصر(عج) و حرمت خون همه ی شهیدان والامقام و با مدیریت خوب استاندار فهیم و انقلابی ، معاونت محترم سیاسی ، دستگاه محترم قضایی، هئیت محترم نظارت ، نیروهای خدوم و عزیز امنیتی و اطلاعاتی و دیگر عوامل اجرایی ، شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در دوم اسفندماه باشیم.
ان شاء الله
التماس دعا

      رستم دهقانی

۹۸/۱۱/۱۲

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11225

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: