فصلی نو – محسن دهراب پور بسم الله الرحمن الرحیم با عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) خدمت حضرت امام عصر(روحی له فداه) و تمام شیعیان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت، از آنجا که این روزها در سپهر فضای اندیشه ای و سیاسی کشور وحتی استان […]

فصلی نو – محسن دهراب پور

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) خدمت حضرت امام عصر(روحی له فداه) و تمام شیعیان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت، از آنجا که این روزها در سپهر فضای اندیشه ای و سیاسی کشور وحتی استان مان کهگیلویه و بویراحمد شاهد تقابل مکتب لیبرالیسم اقتصادی با مکتب اسلام ناب محمدی(ص) وبطور مصداقی شاهد له شدن اندیشه های عدالت محور زیر چکمه هایی به اسم توسعه طلبی بصورت عینی و ذهنی هستیم،ضمن تقدیر از جوابیه جامع و پر محتوای آقای یعقوب درویشیان به سخنان نماینده محترم گچساران و باشت در آرو،که حقا و انصافا رسالت رسانه را با روشنگری و بدون ابهام بجا آورده اند،لازم است به اظهارات آقای حمیدطاهری بویر احمدی پیرامون این موضوع اشاراتی بعنوان یادآوری برای خود و آقای طاهری داشته باشم.
-آقای حمیدخان طاهری
از کوزه همان برون تراود که در اوست!
آنچه شما را برآشفت و به موضع گیری واداشت بیش از آنکه به دکتر تاج گردون و صحبت هایش در آرو ربط داشته باشد،آن است که نگارنده متن جوابیه به تاج گردون (یعقوب درویشیان) سیستم فکری ارباب-رعیتی شما را به چالش کشانده و دفاع شما از تاج گردون در این مقطع،قایم شدن پشت نقاب تاج گردون برای دفاع از هویتتان از گذشته تا بحال است.شاید بهتر باشد اشعاری را که از سعدی علیه الرحمه ذکر کردید،در احوالات خویشتن بدانها بنگرید و بعد در مسند وکالت آقای تاج گردون بنشینید در حالی که آدم زنده وکیل و وصی نمی خواهد.
-آقای حمیدخان طاهری
شما گفتید:اثبات شی،نفی ما عدا نمی کند،قبول .پس برای مثال این جمله که پدر من مباشر خان بوده،نفی مباشری در نظام وابسته،منسوخ و تهی از غیرت دینی وملی طاغوت را نمی کند.همین یک جمله آقای تاج گردون بیانگر دست بر آتش داشتن ایشان و گذشته اش در سیستمی را دارد که با ارزش ها و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی،امام راحل(ره)و رهبری عظیم الشأن در تضاد آشکار است.
-جناب آقای حمیدخان طاهری
دفاع امثال شماها از تاج گردون و تاج گردون ها و اعوان و انصارشان سندی است بر این ادعا که ظرف اندیشه ای و معرفتی غلامرضا تاج گردون جدا از برادر شهید اعلی مرتبه اش هست.
ایشان نه تنها برای استان ما گنج نیست،بلکه نماینده ایست از نمایندگان ادوار مختلف مجلس که در آنچه طی سالیان اخیر بروی ملت ایران در ابعاد معیشتی وتنگناهای اقتصادی آمده،دخیل هست.وی از برنامه نویسان اقتصادی واز جمله کسانی است که رأی و عملش در سند تحول اقتصادی دولت تدبیر و امید به معنای واقعی دولت اصلاحات چینش شده امثال تاج گردون و در سند بودجه چندسال اخیر که در مجلس بارها به تصویب رسیده تأثیرگذار بوده که دارند به نام توسعه،عدالت اجتماعی را در جامعه ما ذبح می کنند.حقیقتا می توان گفت وی از مسببان نابسامانی اقتصادی در کشور است.
-آقای حمیدخان طاهری
خود شما کسی بودی که در گذشته نه چندان دور ودر قامت دفاع از حق به یغما برده شده مردم بویراحمد علیه دکتر تاج گردون در رسانه ها موضع گیری قومیتی کردید و مطلب نوشتید که وا اسفا…!
اما چند ماهی نگذشت که با دعوت از ایشان برای شرکت در مراسم ترحیم مرحومه مادرتان، متینگ سیاسی گرفتید و از ایشان خواستید در بویراحمد کاندیدای مجلس شورای اسلامی شود!
به جای پرداختن به این تعارض ها و سردرگمی در گفته ها و کردارتان،حالا دیگران را که با قدم،قسم و قلمشان دارند به ارزش های الهی و انقلاب اسلامی خدمت می کنند واز روی خیر خواهی تاج گردون ها را نصیحت می کنند و برایش آرزوی برگشت به راه برادر شهیدش را دارند،عقده گشا و حسود می خوانید!
-جناب آقای حمیدخان طاهری
امروزه دوران برخورد های قیم مآبانه و پوپولیستی به پایان رسیده و ایران اسلامی در آغاز راه تمدن بزرگ اسلامی قرار گرفته و انقلاب الهی ما دارد می‌رود به سمت متصل شدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) که نشانه های آن در فراسوی زمان و مکان قابل رؤیت است.
تقابل واقعی امروز میان جهانخواران و امپریالیست ها با مستضعفین و جانشینان خداوند بروی زمین به سرعت جلو می رود.
به امثال شما توصیه می شود که جای خود را در این منظومه فکری و شیئی پیدا کنید و زیر چتر این انقلاب و نظام مقدس که بیش از همه از خوان کرم آن برخوردارید زندگی شرافت مندانه ای داشته باشید.
-جناب آقای حمید خان طاهری
خود را قیم و جلودار مردم بویراحمد ندانید بلکه مانند همه شهروند و جزئی از این ایل سرافراز بدانید زیرا مهد افتخار،حریت،جوانمردی و بزرگی مردم بویراحمد شهدای راستینی امثال شهید کرامت الله ایزدپناه که در راه اسلام وانقلاب فدا شدند و امروزه بر ما لازم است که راه و اعتقاد آنها را پاس بداریم،ادامه دهیم و اجازه ندهیم جای آن ارزش های خالص و ناب الهی و انسانی را در جامعه چیزهای دیگر پر کنند.

والسلام

محسن دهراب پور دولت آباد
چهارم آبان ماه ۱۳۹۸