حرکت شفایی اوج ادب و احترام بود – افشاگری” فصلی نو” از تلاش برخی از رسانه های استان برای زمین گیر کردن بویراحمد و دنا

اینکه با هر تصادفی و جان دادن هر فردی در مسیر سی سخت - یاسوج حمله همه جانبه به نماینده و مدیران این شهرستان مبنی بر کفایتی مسئولان آغاز می شود و با فعالیت پروژه های راهسازی جهت بهسازی همان

فصلی نو ، بدنبال درج یک خبر در سایت فصلی نو ، با عنوانبوسه زارعی در کوخدان بر پیشانی یک مدیر + تصاویر رسانه های مخالف غلام محمد زارعی در ادامه فعالیت های تخریب نماینده مجلس شهرستان بویراحمد و دنا در اقدامی هماهنگ حرکت انسانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان دنا را زیر سوال بردند .

فصلی نو ، بدنبال درج یک خبر در سایت فصلی نو ، با عنوان «ببوسه زارعی در کوخدان بر پیشانی یک مدیر + تصاویر» رسانه های مخالف غلام محمد زارعی در ادامه فعالیت های تخریب نماینده مجلس شهرستان بویراحمد و دنا در اقدامی هماهنگ حرکت انسانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان دنا را زیر سوال بردند .
به گزارش فصلی نو ، در خبر مذکور که غلام محمد زارعی جهت تقدیر از مدیر پر تلاش شهرستان دنا پیشانی وی را بوسید ، شفایی مدیر جهت جهاد کشاورزی شهرستان دنا دریک اقدام قابل پیش بینی و بسیار مودبانه در واکنش به احترام نماینده بویراحمد و دنا تلاش کرد که احترام بزرگتر خود را بی پاسخ نگذارد که نماینده بویراحمد و دنا مانع از این تلاش شد .

در همین راستا رسانه های مخالف غلام محمد زارعی که گویا احترام به بزرگتر برایشان بسیار عجیب بنظر می رسید در یک حرکت تخریبی این رسم انسان دوستانه که نزد مردم بویراحمد و دنا و حتی استان که از سالیان دور عرف شده است را غیر اخلاقی عنوان کردند.

در شهرستان دنا و حوزه سی سخت رسم است که از دوران کودکی آموزش احترام به بزرگتر برای والدین به کودکان در اولویت قرار می گیرد و اگر مدیر جهادکشاورزی سی سخت حرکتی غیر از این انجام می داد به شدت نکوهش می شد گویا این رسانه ها توقع داشتند شفایی جواب محبت زارعی را با بی احترامی جواب می داد .

پروژه تخریب نماینده بویراحمد و دنا و مدیران این دو شهرستان با یک حرکت منسجم از مدت ها پیش توسط رسانه هایی که عمدتا غیر از سکونت در این دو شهرستان هیچ وابستگی به آن ندارند کلید زده شده است تا با تخریب نیروهای دلسوز این دو شهرستان به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند .

اینکه با هر تصادفی و جان دادن هر فردی در مسیر سی سخت – یاسوج حمله همه جانبه به نماینده و مدیران این شهرستان مبنی بر بی کفایتی مسئولان آغاز می شود و با فعالیت پروژه های راهسازی جهت بهسازی همان جاده قطع اجباری چند درخت بلوط را پیراهن عثمان می کنند هیچ نشانه ای از دلسوزی برای درختان بلوط نیست که بقول معروف کینه ها از حب علی نیست بلکه بغض با معاویه است که اگر غیر از این بود اوایل فصل بهار و زمانی که سودجویان گیاهان کوهی را به تاراج می بردند اینچنین دلسوزی می کردند .

تلاش برای پر رنگ کردن جذب نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج و چشم پوشی از جذب تعداد کثیری از هم استانی ها در مراکز درمانی بی بی حکیمه ، باشت ، دهدشت و گچساران و حتی حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی نیز از دیگر مواردی است که فقط از عهده دایه های مهربان تر از مادر برای بویراحمد و دنا بر می آید .

گویا انتصاب های انتخاباتی به زعم رسانه های مخالف مدیران و نماینده دو شهرستان مرکزی استان فقط در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شکل گرفته است و در بقیه ادارات آموزش و پرورش استان اصل بر شایسته سالاری بنا شده است ./

به زعم برخی از رسانه های استان متهم ردیف اول تمامی مشکلات شهرستان کهگیلویه محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان است و با اتمام دوره مدیریت وی ۴ شهرستان کهگیلویه بزرگ گلستان خواهد شد .

یک روز مدیریت مجید علی پور در امور عشایر را بر نمی تابند و یک روز از پاسره می نویسند و وقتی مدیرکل آموزش و پرورش را نمی توانند به صلابه بکشند به سمت علی حسن زاده مدیر آموزش و پرورش بویراحمد هجوم می برند و تمامی مشکلات آموزش و پرورش استان را از درون اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد جستجو می کنند .

زمان انتشار خبر انتصاب پیروز کرمی مدیرکل نوسازی استان وی را منتصب به غلامرضا تاجگردون معرفی می کنند وبرای انتشار لیست مدیران هم طایفه ای غلام محمد زارعی وی در لیست نماینده بویراحمد و دنا قرار می گیرد.

فضا را برای داریوش دیودیده آن قدر تنگ کردند و بر وی تاختند تا مدیر دلخواه خود را جانشین وی کنند و وقتی مدیر معرفی شده دلخواه آنان نبود کمتر خبر انتصاب مدیر جدید را منتشر کردند اما همگی نوشتند که استاندار بی اطلاع است که گویی بی اطلاعی استاندار برای آنان مهم تر از انتصاب سالار حسین پور بود .

هیچ معلوم نیست که اگر سید محمدکاظم نظری جای جعفر گوهرگانی بود چه بر سرش می آوردند و یا دیودیده جای تاج الدینی و پاسره جای داوودی مهر ، و هزاران دلیل دیگر که در این مقوله نمی کنجد .

پی نوشت ۱: تمامی مناطق استان را از خودمان می دانیم و وجب به وجب استان برایمان قابل احترام است اما زمانی که این همه بی انصافی را می بینیم نمی توانیم خاموش باشیم تا هر آنچه که دوست دارند بر سرمان بیاورند و قطعا مردم فهیم بویراحمد و دنا و دیگر مناطق استان تفاوت بین سره و ناسره را بخوبی درک خواهند کرد که چه کسانی دلسوزشان هستند و چه کسانی کمر به نابودی شان بسته اند .

پی نوشت ۲ – قطعا بر عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، مدیران منتصب از این دو شهرستان نقد است و دست تمامی کسانی را که در راستای توسعه شهرستان ها و استان با نقد منصفانه و ارائه راهکار ما را یاری کنند می بوسیم .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10198

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: