حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم اکنون در فرمانداری شهرستان دنا

فصلی نو  ، غلامرضا پناه نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی و تحویل کمک های شرکت ها و بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه وارد شهر سی سخت شد.

به گزارش فصل جنوب ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاکید مقام عالی وزا ت متبوع جهت اعزام کمک ها به شهر زلزله زده سی سخت اظهار کرد: با هماهنگی با شرکت ها و بانک های وابسته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کمک هایی برای این شهر ارسال میشود.

وی افزود: تقاضای ما از مدیریت بحران شهرستان این است که نیازمندی ها و آمارهای مورد نیاز را گزارش تا بتوانیم در تامین آنها مشارکت داشته باشیم.

پناه ضمن اعلام آمادگی بانک های رفاه و توسعه تعاون در همان ساعات اولیه برای کمک به شهر زلزله زده سی سخت گفت: ما در قالب تسهیلات مختلف در بازسازی منازل مردم این شهر نیز اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص منازل بازنشستگان دولتی نیز عنوان کرد: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور نیز اعلام حمایت برای کمک به این قشر از زلزله زدگان را داشتند.

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص زلزله شهر سی سخت اشاره به اولویت بندی نیازمندی ها داشت و گفت : تمام مدیران و ادارات زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی استان های همجوار برای کمک رسانی به زلزله زدگان شهر سی سخت آماده باش کامل خواهند بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13557

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: