خواستگار مزاحم در یاسوج دستگیر شد

فصلی نو؛

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل مزاحمت و هتک حیثیت یک دختر جوان یاسوجی در فضای فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم خواستگار سابق این دختر جوان بوده است.

به گزارش فصلی نو وبه‌نقل از اداره اطلاع رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد روح اله شهبازی‌پور اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان یاسوجی مبنی بر اینکه فردی نا‌شناس اکانت واتساپ اینجانب را هک و به کلیه پیام‌های شخصی دسترسی پیدا نموده که موجب هتک حیثیت و دسترسی نامبرده به تعدادی از تصاویر شخصی‌ام شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کار‌شناسان پلیس فتا قرار گرفت، ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کار‌شناسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

شهبازی‌پور با بیان اینکه متهم که خواستگار سابق این شاکی بوده، در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام و خصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد، افزود: این فرد برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناک بوده که حضور نا آگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب‌های فراوانی به دنبال دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5541

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: