خوش رقصی مدیران منتسب به زارعی و تاجگردونی برای نمایندگان جدید – آنان که به قبلی ها وفا نکردند به اینها هم وفا نمی کنند

فصل جنوب(فصلی نو) - مطلبی را که در زیر می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین سایت است و انتشار آن صرفا بمعنای تایید یا رد نوشته نیست و

فصل جنوب(فصلی نو)- فرید دادگر

انتخابات مجلس دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به پایان رسید که چهره شاخص و پرقدرتی بنام غلامرضا تاجگردون در سرتیتر رسانه های کشوری قرار گرفت و برخی از مدیران و معاونان و حتی کارکنان معمولی دستگاههای اجرایی که عمدتا از دیگر حوزه های انتخابیه کهگیلویه و یا بویراحمد بودند اول صب در ستاد اداره کل حاضری خود را اعلام می کردند و آفتاب طلوع نکرده روی پروژه های اجرایی باباکلان ، دیل ، امام زاده جعفر ، پیچاب و … چنان خود را نشان می دادند که به قول امروزی ها مخ نمایندگان جدید را بقاپند.
متاسفانه یک تصوری از فضای سیاسی استان افکار عمومی را مشمئز و ناراحت می کرد و این تصور این بود که غلامرضا تاجگردون انحصار طلبانه و طمع کارانه همه اعتبارات و مدیران را به حوزه خود می برد و بنوعی این تصور به ذهن همه خطور می کرد و منجر به انتقادات جدی به رئیس کمیسون برنامه و بودجه کشور می شد.
اما در تیر ماه ۱۳۹۹ که اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در یک روند ناعادلانه ای رد شد ، رفتار برخی از مدیران استانی نشان داد که مشکل از تاجگردون و یا موحد و یا هدایتخواه و یا روشنفکر نیست و نخواهد بود.
این نوع مدیران حتی گوشی های جدید در دست گرفتند و پیچ های اینیستاگرامی خود را کاملا پالایش نمودند!!! و تصاویر سید موسی خادمی ،تاجگردون ،زارعی ،عدل هاشمی پور ،حسن روحانی ،علی احمدی و …. را حذف و تصاویری از نمایندگان جدید ، استاندار و معاونینش در فضای مجازی به نمایش گذاشتند . سفر های شهرستانی از گچساران و باباکلان، پیچاب ، امام زاده جعفر ، باشت ، بوستان جای خود را به قلعه رئیسی، چیتاب ، دیشموک و بهمئی ، چرام ، تسی ، لنده ، موگرمون ، لوداب ، مارگون ، پاتاوه و … داد.
اینجاست که می توان به روشنی دریافت که همه مشکل از نمایندگان قبلی و جدید نبوده و نیست بلکه از مدیران فرصت طلبی است که خود با رفتارهای غیراخلاقی ، غیرقانونی و تملق آمیز منجر به ناراحتی و بدبینی مردم می شوند .
و سئوال اصلی اینجاست مگر این مدیران که در طول این چند سال اخیر این مناطق و این مشکلات حوزه های بویراحمد و یا دهدشت را – که اتفاقا زادگاه شون بوده – نمی دیدند؟
مگر کسی مانع آنها بود که به سایر مناطق هم رسیدگی کنند؟
و ده ها سئوال دیگر

اطلاعات و دریافتی ها حکایت از آن دارد که حجه الاسلام موحد و دکتر روشنفکر هیچ فشار و یا توصیه ای برای عزل مدیران شهرستانی و معاونین ادارات کل به نفع خود ندارند، بلکه این همان مدیران و روسای هستند که برای تملق و جاه طلبی خوش رقصی نموده و نیروهای شهرستانی و معاونین و مدیران زیر مجموعه را به نفع نمایندگان جدید تغییر می دهند تا شاید چند صباحی بیشتر در قدرت باقی بمانند.
و بد عهدی و پیمان شکنی و بی اخلاقی چنا عادی شده است که تبدیل به هنجار گردیده و اینجاست که نماینده عالی دولت باید نظارت بیشتر داشته و مانع از این همه بی اخلاقی های سیاسی در ساختار اجرایی ، آموزشی ،فرهنگی ،بهداشتی ، زیربنایی و … استان گردد.
این نوع مدیران و روئسا آگاه باشند که ؛ تصاویر تعرفه های رای آنها در باشت و گچساران بنام غلامرضا تاجگردون و تصاویر ابلاغ های سفارشی و ملتمسانه آنها در ستاد شیخ حسن روحانی موجود است .
آنان که به زارع،بزرگواری ،هاشمی پور و تاجگردون ، وفا نکردند، به روشنفکر و موحد ، نیز وفا نخواهند کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12515

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: