در ارتباط با اخراج پرسنل بیمارستان شهید جلیل در آینده ناگفتنی ها را خواهم گفت- امیدوارم اهداف انتخاباتی و انتقام جویانه پشت آن نباشد – صراحت و صداقت از ویژگی های سایت “فصلی نو” است

فصلی نو ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که کارشکنی ها علیه مدیران و نمایندگان برای رضایت مندی خداوند باشد .

به گزارش فصلی نو ، غلام محمد زارعی عصر روز پنج شنبه با حضور در غرفه سایت فصلی نو درپاسخ به چگونگی عملکرد ۸ ساله خود در مجلس شورای اسلامی گفت:خدای متعال را شکر گذارم که در مدت زمانی که این مسئولیت را سپری کردم ، با تلاش شبانه‌روزی با یک حرکت بی‌وقفه ، بهره گیری از همه ظرفیت ها خوشبختانه در حوزه‌های مختلف در واقع توسعه و پیشرفت این که مربوط به پیشرفت جامعه و مطالبات اصلی مردم بوده است توانسته ایم گام های خوبی برداریم .

زارعی ادامه داد: مردم آثار علکردها را در عرصه عمل می بینند که اگر من بخواهم به آنها بپردازند تا زمان بسیار زیادی رو نیاز داریم اما خوب در هرمنطقه و حوزه‌ای که اقدامات و رضایتمندی مردم رو می بینیم این بالاترین نعمت است که فکر می کنم خدای متعال طی این مدت به ما عنایت کرده است .

از زارعی در خصوص دلیل اخراج نیروهای بیمارستان شهید جلیل سوال کردیم که جواب داد : من نمی خواستم در ارتباط با این موضوع اظهار نظر کنم و قصد داشتم در وقت دیگری صحبت کنم که الان نیز هم کامل حرفهایم را نخواهم گفت اما میدانم امروز ما برای اینکه بتوانیم یک شغل ایجاد کنیم برای یک شغلی که با اشتغال حداقل یک جوان تحصیل‌کرده خانواده ای را به آرامش برسانیم هزینه‌های روحی و دوندگی های زیادی را متحمل می شویم .

نماینده بویراحمد گفت : متاسفم که یک عده ای بدون در نظر گرفتن این موضوع و با روش‌های حالا غیرقابل قبول سعی می‌کنند که این فرصت های حداقلی از مردم بگیرند ، فکر می‌کنم که باید به جای اینکه وقت و انرژی را برای مقابله با این فرصت های حداقلی مصرف می کنند باید در دست هم دهیم و برای ایجاد فرصت های دیگر تلاش کنیم .

غلام محمد زارعی خاطر نشان کرد: در یک زمان مناسبی مفصل در ارتباط با اخراج این جوانان حرف خواهم زد اما امیدوارم که عملکردها برای رضای خدا و آرامش مردم باشد نه برای این باشد که با هدف انتقام جویی ، سیاسی واهداف انتخاباتی فرصت ها را از مردم بگیریم .

وی اضافه کرد: برخی بد اخلاقی ها علیه مدیران و نمایندگان هم از همان جنس انتقام جویی های سیاسی است ، ما عادت نکردیم که اخلاق مدارانه حرکت کنیم من فکر می کنم اگر ما بعنوان یک دستورالعمل به زندگی بزرگان دینی نگاه بیاندازیم و یک ذره رعایت کنیم با خیلی از این مسایل فاصله می گیریم .

مطابق روال حضور رسانه در نمایشگاه از زارعی در خصوص عملکرد سایت فصلی نو سوال کردیم که در جواب گفت : سایت فصلی یکی از رسانه های آزاده و مستقل است که در جهت تنویر افکار عمومی با صراحت و صادقانه عمل می کند .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10589

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: