دستگیری متهمان فراری در کهگیلویه

فصلی نو ، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ متهم فراری پس از ۳ سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه دار و تحت تعقیب، مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان دو نفر از متهمان تحت تعقیب، سابقه دار و حرفه ای که به اتهام سرقت محتویات داخل خودرو به مدت سه سال متواری بوده را با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در یک اقدام سریع پلیسی و قبل از اینکه فرصت هرگونه عکس العملی را داشته باشند محاصره و دستگیر کردند.

دیماز با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت از همه توان و امکانات خود استفاده و با مسببان سلب آسایش مردم برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان هدف از اجرای طرح امنیت اجتماعی را افزایش ضریب امنیتی و بالابردن احساس امنیت در سطح شهرستان عنوان و تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، سارقان، خورده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر، قاچاقچیان کالا و متهمان فراری و تحت تعقیب به طور ویژه از اولویت‌ برنامه‌های پلیس در این شهرستان است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12818

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: