سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در ادامه افزود: مشکل اصلی به این شکل بود رئیس دانشگاه اعلام کرده است که حجم مراجعات و آزمایشات در شیراز به شکل وسیعی افزایش یافته است و مسافرانی که در برگشت

فصلی نو،سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : در بحث آزمایش نمونه های ارسالی به آزمایشگاه شیراز مسایل مالی وجود نداشت .

به گزارش فصلی نو ، جلال پوران فر در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص شایعه عدم پرداخت مطالبات آزمایشگاه شیراز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد : اول اینکه آزمایشات گرفته شده مطابق معمول به آزمایشگاه شیراز ارسال می شد که جواب ها نیز بدون مشکل دریافت می شد و مسایل مالی هیچ نقشی در مشکل بوجود آمده نداشت .

پوران فر با تاکید بر اینکه تمامی مطالبات آزمایشگاه شیراز به صورت یکجا پرداخت شده بود عنوان کرد: در یک مرحله مبلغ ۴۳ میلیون تومان و در مرحله بعدی بتاریخ ۲۰ فرودین ماه مبلغ ۱۹۱ میلیون تومان پرداخت شد که فاکتور مطالبات ۱۸ فرودین بدست ما رسید و دو روز بعد پرداخت صورت گرفت .

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در ادامه افزود: مشکل اصلی به این شکل بود رئیس دانشگاه اعلام کرده است که حجم مراجعات و آزمایشات در شیراز به شکل وسیعی افزایش یافته است و مسافرانی که در برگشت به شیراز بودند تعداد بیماران مبتلا به کرونا زیاد شدند و به همین دلیل شیراز در حالت قرمز قرار گرفته بود .

جلال پوران فرد ضمن عذر خواهی از مردم استان بدلیل مشکل پیش آمده ، اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آزمایشگاه اعلام کرده بود که فعلا غیر از شیراز جواب ندهید که دلیل اصلی عدم اعلام نتایج آزمایش های ارسالی از استان به شیراز همین مورد بوده است .

وی اضافه کرد : پیگیری چند روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و من، حتی تا نیمه راه شیراز را برای حصول نتیجه طی کردم که با رایزنی دکتر یزدان پناه با وزارت بهداشت و درمان منجر به این شد که با حضور معاونت درمان دانشگاه شیراز در آزمایشگاه این شهر این مشکل برای آزمایشات ارسالی از استان به شیراز حل شود .