وی گفت: وضعیت هوای کهگیلویه و بویراحمد در ۴۸ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری در برخی ساعت ها همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

فصلی نو  ، کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای هوای شهر یاسوج در گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ۱۶.۶ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز پیش ۳ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

به گزارش فصلی نو ، فرمان فرامین اظهار داشت: حداکثر دمای شهر دوگنبدان در روز سه شنبه ۳۱.۴درجه سانتیگراد بود.

وی بیان کرد: دمای هوای منطقه تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر نیز در گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ۲۵.۲ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز پیش چهار درجه کاهش یافته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دمای هوای شهر دهدشت نیز در گرمترین زمان ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ درجه سانتیگراد ثبت شد که نسبت به روز قبل ۶ درجه کاهش نشان می دهد.

فرامین ابراز داشت: دمای هوای شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت نیز در گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ترتیب به ۱۶.۶ و ۱۴.۴ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز پیش به ترتیب ۳ و ۲ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: حداقل دمای هوای ایستگاه های کهگیلویه و بویراحمد در بامداد امروز در دوگنبدان ۱۲.۶،امامزاده جعفر ۱۱.۲،دهدشت ۱۰.۶،یاسوج ۷.۶ و سی سخت هفت درجه سانتیگراد اعلام شده است.

فرامین گفت:پیش بینی می شود دمای روزانه امروز در استان افزایش یابد.

وی گفت: وضعیت هوای کهگیلویه و بویراحمد در ۴۸ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری در برخی ساعت ها همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.