دو خیابان در شهر یاسوج مزین بنام های البرز زارعی و شهدای سلامت شدند

در ادامه این نشست احمدی کیش با بیان این که حوزه استانداری با نامگذاری خیابان جمهوری اسلامی به نام سردار شهید سلیمانی مخالفت کرده گفت: ما باید در این جلسه تصمیم بگیریم معبر دیگری را در شهر به نام این شهید والامقام نامگذاری کنیم.

فصلی نو ، جلسه کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج با چند تصمیم مهم در سالن جلسات شهرداری یاسوج برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج امروز ۲ تیر نشست کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج به ریاست فرشید احمدی کیش عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی برگزار شد.

در ابتدا فرشید احمدی کیش رئیس کمیسیون نامگذاری شهرداری یاسوج با مطرح کردن مصوبات جلسات گذشته و نیز پیشنهادات نامگذاری ها از اعضا خواست در خصوص پیگیری مصوبات توضیحات لازم را ارائه دهند.

در ادامه حجت الاسلام جمالسیرت مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از شروع رصد منطقه به منطقه خیابان های شهر برای شناسایی معابری که دچار مشکل نامگذاری هستند و یا تابلوی آن نیاز به مرمت دارند خبر داد و گفت به زودی این کار صورت گرفته و تمام خیابان های جا مانده از نامگذاری و یا نیازمند به ترمیم تابلو به کمیسیون معرفی خواهند شد.

در ادامه این نشست احمدی کیش با بیان این که حوزه استانداری با نامگذاری خیابان جمهوری اسلامی به نام سردار شهید سلیمانی مخالفت کرده گفت: ما باید در این جلسه تصمیم بگیریم معبر دیگری را در شهر به نام این شهید والامقام نامگذاری کنیم.

وی در ادامه گفت: پیشنهاد اولیه ما در کمیسیون میدان جهاد بود که متاسفانه در صحن شورا به تصویب نرسید. اما اکنون با شرایط پیش آمده این میدان بهترین گزینه برای گرفتن نام و میزبانی تندیس شهید سپهبد سلیمانی در شهر یاسوج است.

این پیشنهاد با موافقط اعضای کمیسیون نامگذاری قرار گرفت و برای تصویب و قرار شد به صحن شورا فرستاده شود.
رئیس کمیسیون نامگذاری گفت:در جلسه روز گذشته شورا یکی از همکاران(کیوان آشنا) پیشنهاد داد به پاس از جان گذشتگی البرز زارعی ورزشکار کوهنورد حامی طبیعت که در حادثه کوه دیل دچار آتش سوزی شد یکی از معابر شهر یاسوج به نام وی نامگذاری شود.

با مطرح شدن این پیشنهاد و تبادل نظر بین اعضاء کمیسیون قرار بر این شد خیابان طبیعت یاسوج به نام البرز زارعی نامگذاری شود.

در ادامه احمدی کیش با بیان این که طی مدت شیوع بیماری کرونا پرستاران و پزشکان زیادی در خط مقدم مبارزه این ویروس منحوس بودند و برخی از ان ها نیز در این را جان خود را از دست دادند پیشنهاد داد خیابانی در یاسوج به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شود تا نام و یاد این عزیزان برای همیشه زنده نگه داشته شود.

بهنام قدمی دبیر کمیسیون نامگذاری گفت: برای این کار بهترین مکان خیابان منتهی به بیمارستان امام سجاد است که تاکنون نامی بر آن جا گذاشته نشده و بهترین گزینه برای این نام این شهدا است.
این پیشنهاد نیز مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت و برای تصویب به صحن شورا فرستاده شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11976

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: