رئیس حراست میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد تغییر کرد

فصلی نو ،باحضور مسئولان کشوری، مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

به گزارش فصلی نو ،ظهر امروز پنجشنبه هفتم آذرماه با حضور جواد جهانبانی مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور،فریبا رحمانپور مشاور امور زنان و خانواده وزیر،نماینده حراست کل استان ،صفایی مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان و کارکنان این اداره کل مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست میراث فرهنگی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان در این برنامه با اشاره به اهمیت جایگاه حراست گفت:حراست چشم بینای یک دستگاه و همراه از پست های مهم در راستای رشد و توسعه یک مجموعه است.

مجید صفایی با اشاره به اینکه حراست محل رجوع و اسرار پرسنل است اظهار کرد: رفتار معقول و حساب شده با مجموعه از خصوصیات مهم مسئول واحد است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: از مسئول حراست انتظار می رود از ایجاد هرگونه تنش در سیستم اداری جلوگیری کرده و زمینه خدمت بهتر به مردم را با ایجاد آرامش فراهم سازد.

مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور نیز در این برنامه با اشاره به اینکه حراست یعنی حفظ حرمت و ایجاد رضایت ،اعتماد سازی ، سلامت و سالم سازی و تذکر بجا است گفت:اگر این نکات بخوبی استفاده شود شاهدمجموعه با صلابت در یک سیستم مدیریتی خواهیم بود.

جواد جهانبانی با بیان اینکه امروزه در سیستم مدیرتی برای مسئول حراست استفاده از اقدامات نرم افزار و سخت افزار بسیار مورد نیاز است اظهار کرد: استفاده به موقع از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری یک سیستم مدیریتی بدون تنش را برای خدمت به مردم فراهم می سازد.

وی گفت:مدیر دستگاه باید نیاز های مهم واحد حراست جهت انجام بهتر امور فراهم سازد.

مشاور زنان و خانواده وزیر نیز در این نشست با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد قابلیت بالایی در زمینه های مختلف دارد گفت: ظرفیت گردشگری و میراث تاریخی این استان نیازمند شکوفایی بهتر در سطح ملی است.

فریبا رحمانپور با اشاره به دست بافت های زنان عشایر این استان گفت: صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد نقش بسزایی در اشتغالزایی این استان دارد.

وی گفت: وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور نگاه ویژه ای به استان های کم تر برخودار دارد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش های عنایت روحانی ، در طی حکمی از سوی جواد جهانبانی مدیر کل حراست وزارت میراث فرهنگی سعید طالبی پور به عنوان رئیس جدیدحراست اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10606

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: