روشنفکر: مجلس یازدهم در بدترین شرایط آغاز بکار کرد/شرمنده مردم هستم /آمار بیکاری در حال افزایش است و سفره های مردم کوچکتر می شود

فصلی نو ؛ نماینده مردم بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت؛مجلس یازدهم در بدترین شرایط کار خود را شروع کرده است

به گزارش فصلی نو، مهدی روشنفکر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ابراز داشت : در حوزه های مختلف معلم و خبرنگار رسالت و وظایف مشترکی با هم دارند .

روشنفکر با بیان اینکه رسانه ها هنگامی می توانند حیات داشته باشند که با استقبال مخاطب همراه باشند عنوان کرد: رسانه و خبرنگار باید مرام‌نامه داشته باشد که ارتباط میان رسانه و مخاطب ایجاد شود. نباید پیوند قدرت و ثروت موجب بدبینی مخاطب شود و در یک کلمه رسانه نباید آلوده شود که به فرموده رهبر معظم انقلاب با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

وی در ادامه به مشکلات کنونی در کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت : این مجلس در بدترین شرایط کار خود را آغاز کرد امسال دولت با کسری شدید بودجه مواجه بود و در حالیکه حدود ۷۰ سال است که ایران متکی به درامد نفتی است این درامد بشدت با کاهش روبرو شده است .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : در بحث درامدهای مالیاتی نیز بخاطر شرایط خاصی که ویروس کرونا بر کشور و دنیا حاکم کرد با افت شدیدی مواجه شدیم .

مهدی روشنفکر با تاکید بر اینکه با این شرایط دولتمردان نمی توانند تمامی فشار را روی دوش مردم بگذارند اظهار داشت: آمار بیکاری ها روزانه در حال افزایش است سفره های مردم روز به روز کوچکتر می شود و همه اینها در حالی صورت می گیرد که مطالبه مردم از مجلس زیاد است .

روشنفکر اضافه کرد : ما نمی توانیم فراتر از قانون حرکت کنیم ، شرایط حاکم بر کرونا فاصله بین مرمدم و مسئولین را زیاد کرده است و از بابت من شرمنده مردم هستم .

وی با اعلام اینکه حیات و ممات من از ارتباط با مردم هست خاطرنشان کرد: من از ارتباط با مردم زنده هستم و این ارتباط برای بنده حالت تنفسی دارد ،و در همه حوزه ها اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و حتی مخالفین برای همه احترام قائل هستم .

  مردم مرا به نوکری پذیرفتند، آنها حالت کمک‌نفس برای من دارند لذا دیدارهایمان را خواهیم داشت اما اگر نمی‌توانیم مستمر در مناطق حضور پیدا کنیم ناشی از این ویروس است که این اجازه را از ما سلب کردند و در یک کلام ما شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: قول می‌دهم تلاش و هم و غمم در طول شبانه‌روزی که این امانت را به من دادند معیشت،  اشتغال و اقتصاد و مشکلات اینگونه باشد و با خودم عهد بستم برای مردم وارد حاشیه نشویم با آنها صادق و روراست باشم لذا انتظار دارم شما رسانه هم از حواشی بپرهیزید و توسعه استان و رفع مشکلات را مدنظر داشته باشید.

وی ضمن قدردانی از تلاش سپاه و بسیج و حوزه دانشگاه گفت: بر اتحاد و همدلی تاکید دارم و در غیاب مسوولان یاداوری می‌کنم به جای پرداختن به موارد بی ثمر تلاش کنیم نافع باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها را در همه حوزه‌ها از جمله گردشگری، کشاورزی، کارگاه‌های تعطیل شده و سایر حوزه‌ها را دنبال می‌کنم و بنا داریم توجه کنیم به خدمات‌دهی به روستاها  که گزارش کار اقدامات را به رسانه‌ها هم ارائه می‌کنم.

وی با بیان اینکه  با نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ همدل و هماهنگ در حال دنبال کردن موارد استان هستیم، گفت از وضعیت رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.

روشنفکر در پاسخ به این سوال که مشاوران من مردم هستند، گفت؛ نوکر مردم گچساران و باشت هستم و فرقی میان مردم لوداب زادگاهم و مردم عزیز باشت و گچساران نیست.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12452

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: