رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در بلوار عدل یاسوج – تصاویر

فصلی نو ،با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ،فرمانده نیروی انتظامی استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، فرماندار بویراحمد ، شهردار یاسوج ، معاونین ،اعضای اقلیت شورای شهر یاسوج و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ،  این مراسم که در یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ابتدای بلوار عدل یاسوج برگزار شد از تندیس این شهید والا مقام رونمایی شد .

نماینده ولی فقیه در استان ابتدای این مراسم در جمع شرکت کنندگان بیان کرد : سرداری که سر داد اما تسلیم نشد ، دشمن خواست سر او نباشد گمان کرد او را حذف کرده ،اما سردارهای بیشماری قد قلم کردند تبدیل به یک فرهنگ شد ، دشمن اشتباه کرد ،وقتی خونی ریخته می شود همان خون تازه می جوشد ،

آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: حیات شهید در همین دنیا آشکار می شود ،افتخار سرافرازی و سربلندی می دهد ، در مراسم تشییع چه حماسه ای ایجاد شد میلیون ها انسان در مراسم این شهید کردند .

امام جمعه یاسوج افزود : این شد که آنچه که دشمن هدف داشت برعکس شد شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد ، اما کسانی که در این عرصه به میدان آمدند ک نیرنگ‌دشمن را باطل کردندشهید سلیمانی ، سردار سرافراز سپاه قدس یود .

حسینی افزود : کسی که برای ملت به فرمان ولایت در میدان حاضر شود تاریخ زندگی و مرگ او هم پر افتخار است تاریخ او در تاریخ بشر ماندگار خواهد شد  و هرکسی که  به عزت ملت و ولایت پشت کند زندگی او ذلت بار خواهد بود.

شهردار  یاسوج در این مراسم اظهار داشت: استان  ما برای اینکه از قافله تقدیر از رشادت های حاج قاسم عقب نیفتد، اقدام به ساخت تندیساین شهید سرافراز کرد ،تندیسی که در تهران ساخته شد .

نستهن مقدم اضافه کرد : با رونمایی از تندیس شهید سلیمانی ،شهر ما مزین شد بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و انشالله همه جاههای شهر نیاز به مبلمان دارد که این تندیس در بینتندیس ها و بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و

مقدم افزود : المان  هایی که با فرهنگ و تاریخ ما تناسب داشته باشد اجرایی خواهید شد بحث  نوردهی  این تندیس امروز شروع خواهد شد که منورتر شود .

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13262

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: