سالن ورزشی روستای دروهان به بهرداری رسید / طعنه سنگین امام جمعه کبگیان به برخی از رسانه ها : منفی بافی نکنید

امام جمعه کبگیان گفت : در برخی رسانه ها اقدامات مثبت نادیده گرفته می شود که این بسیار خطرناک است رسانه ها فقط به منفی نمایی روی می آورند ! به نظر من این یک آسیب اجتماعی خطرناک است.

فصلی نو ، با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بویراحم و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی سالن ورزشی روستای دروهان مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش فصلی نو به نقل از تابناک ؛ سالن ورزشی شهدا روستای دروهان از توابع بخش چیتاب که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع سال ۱۳۹۴ از محل اعتبارات نفت کلنگ زنی شده بود با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا ، امام جمعه کبگیان ، فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.
بخشدار کبگیان با تشکر از حاظرین در این افتتاحیه گفت: هر افتتاحیه ای انسان را خوشحال می کند اما رفع مشکلات بعد از افتتاحیه ها مهمترین دغدغه ای است که در ذهن مردم ایجاد می شود.

گودرزیان افزود:حل مشکل سالن بزرگ ورزشی چیتاب از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان است که انشالله زودتر حل شود.

بخشدار کبگیان گفت : توقع است وقتی در دهستان چنار یک متر فضای ورزشی وجو ندارد و وقتی زمین را آماده کرده ایم ، مسئولان نسبت به تخصیص اعتبار برای احداث فضای ورزشی در این روستا اقدام کنند.

گودرزیان بیان کرد : چمن ورزشگاه چیتاب تخریب شده است که حیف است بیت المال حرام شود ضمن اینکه ساختمان ورزشگاه هم مشکل دارد.

بخشدار کبگیان با اشاره به مشکل آب شرب شهر چیتاب هم گفت : انشالله با اصلاح و تکمیل شبکه آب شرب شهر هم کام مردم مرکز بخش در سال ۹۸ شیرین شود.

آسیب اجتماعی خطرناک به نام رسانه های سیاه نما

در ادامه این مراسم امام جمعه کبگیان گفت : خدا را شاکریم که در بویراحمد روستایی نمونه مانند دوروهان را که تا حدودی از نظر زیر ساخت ها پیشرفت خوبی کرده است را داریم.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود : اعلام شده است که جمعیت بخش کبگیان کم شده است که آن هم به دلیل نبود زیر ساخت ها است.این در حالی است که الان این جمعیت در حاشیه شهر یاسوج با اسیب های اجتماعی فراوان زندگی می کنند که اگر این مسئولان خدمات را به روستاها بیاورند ، لزومی ندارد دولت این همه هزینه را برای کنترل آسیب های اجتماعی در شهر انجام دهد.

حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه افزود : خدمات نظام جمهوری اسلامی زیاد است اما گاهی اینقدر مشکلات بزرگ نمایی می شود که اقدامات انجام گرفته نادیده می شود!

امام جمعه کبگیان گفت : در برخی رسانه ها اقدامات مثبت نادیده گرفته می شود که این بسیار خطرناک است رسانه ها فقط به منفی نمایی روی می آورند ! به نظر من این یک آسیب اجتماعی خطرناک است.

وحدانی فر افزود : مقایسه دو کشور ایران و عربستان در حالی که عربستان روزانه بیش از ۷ میلیون بشکه نفت صادر می کند ، هیچگاه تحریم نبوده است و مشکلات ایران را هم نداشته است ، نشان می دهد که در این کشور اقدامات خوبی انجام گرفته است در حالی که در کشور عربستان ۴۰ درصد مردم از خود خانه مسکونی ندارند .

وحدانی فر با اشاره به رسالت رسانه ها گفت : رسانه ها فقط به نکات منفی نپردازند و مثبت اندیشی را در جامعه و میان مردم تزریق کنند .

امام جمعه کبگیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : ورودی بخش کبگیان از جاده دارشاهی یک پل است که به زحمت یک خودرو از ان عبور می کند و متاسفانه این پل بین مسئولان دو شهرستان بویراحمد و دنا پاس کاری می شود.

مردم قدردان خدمات نظام باشند

فرمانداربویراحمدهم باتشکرازهمراهی وهمکاری مردم درتکمیل این سالن گفت:هرمکانی درهردولتی درهرجایی احداث بشود متعلق به مردم است و انشالله مردم عزیز دروهان با استفاده بهینه از اماکن بیت المال قدردان خدمات نظام باشند.

شاهرخ کناری افزود : جمعیت بخش کبگیان حدود ۷ هزار نفر اعلام شده است که طی این مدت حدود ۸ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است که این یعنی به ازای هر نفر حدود ۱ میلیون تومان پروژه افتتاح شده است.

آنهایی که به این مراسم نیامدند اشتباه کردند!

درادامه برنامه غلام محمدزارعی نماینده مردم شهرستاهای بویراحمد و دنا در مجلس با تشکر از حضور حاظرین تبریک میلاد امام جواد (ع) گفت: امیدواریم مسئله ورزش که یک مسئله خاص در کشور است.

زارعی افزود : با تکمیل زیرساختهای اینچنینی دل جوانان پرشور و مستعد را شادمان ترکند.

وی بااشاره به تکمیل سالن ورزشی هم گفت:خوشبختانه توانستیم از محل منابع خاص وزارت نفت بالغ بر۲۰میلیارد تومان برای توسعه ورزش روستاها و حوزه های شهری،اعتباردریافت کنیم که این سالن ازمحل همین پروژه ها می باشد و انشالله با تداوم ساخت چنین پروژ هایی درروستاهای پرجمعیت وواجداشرایط بتوانیم باتاسیس زیرساختهای ورزشی بلوغ استعدادهای نو ظهور را تحکیم بخشیم.

زارعی با اشاره به همکاری های صورت گرفته در تکمیل و بهره برداری از چنین پروژه هایی گفت : تعاون یعنی مشارکت و همکاری دستور خدا است که دست در دست هم دهیم برای کار خیر که در چنین جلسلت خیری دل ها به هم نزدیک می شود و کسانی که نیامدند اشتباه کردند که در چنین کارهای شرکت نکردند چرا که همه ی ما مسئولین متعلق به خود نیستیم و به مردم تعلق داریم .

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود : روستای دروهان که روزی دارای کوچه های غیر قابل عبور و نامنظم بود اکنون اینگونه زیبا و با زیر ساخت های خوب شده است.

زارعی با اشاره به یک مطالبه عمومی مردم گفت : در کنار کارهای عمرانی و تحول اساسی در این روستا از من مطالبه پمپاژ آب برای کشاورزی را داشتید که باید بگویم مطالعات آن به انجام رسیده است و برآورد هزینه ها صورت گرفته است اما به دلیل اینکه دولت اعلام کرده پروژه جدید تعریف نشود ما اکنون نمی توانیم اقدامی انجام دهیم اما تلاش می کنیم در سال آینده این پروژه وارد مراحل اجرایی شود.

زارع در پایان گفت : اولویت من پس از زیرساخت هایی مانند آب شرب ، گازرسانی ، جاده و غیره بحث توسعه کشاورزی است که در این زمینه تمام تلاش های خود را انجام خواهم داد.

IMG 20190316 WA0430 IMG 20190316 WA0424 IMG 20190316 WA0433 IMG 20190316 WA0419 IMG 20190316 WA0423 IMG 20190316 WA0422 IMG 20190316 WA0431 IMG 20190316 WA0427 IMG 20190316 WA0436 IMG 20190316 WA0421 IMG 20190316 WA0434 IMG 20190316 WA0425

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8704

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: