سفر سرپرست مخابرات استان به زیلایی جهت بررسی وضعیت ارتباطی

فصلی نو ، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی وضعیت ارتباطی بخش زیلایی از توابع شهرستان مارگون به این منطقه سفر کرد.

به گزارش فصلی نو ، در عصر ارتباطات اولین و مهمترین خواسته مردم عزیزمان در سراسر کشور ایران اسلامی داشتن ارتباطات مطلوب و پایدار است و مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در راستای شعار ارتباطی فراگیر تمام سعی و تلاش خود را جهت انجام این مهم بر اساس تعهد پروانه ای خود به کار می بندد .


سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی وضعیت ارتباطی تعدادی از روستاهای شهرستان مارگون به این شهرستان سفر کرد و با حضور در روستاهای شهنیز،شیخ سرکه ،تاسیسه ومور زرد زیلایی وضعیت ارتباطی و توپولوژی آن روستاها را از حیث پوشش آنتن دهی و اینترنت مورد بررسی قرار داد .


سید محمدهادی امیری در بررسی روستاهای مورد بازدید، نقاطی که دارای ضعف پوشش شبکه ارتباطی بوده را به بهینه‌سازاعلام تا ضمن اعزام کارشناسان خود به منطقه تدابیر لازم را جهت رفع مشکلات و نقطه نظرات کارشناسی اعلام نمایند.

سید محمد هادی امیری خاطر نشان کرد :هم اکنون درمنطقه اپراتورهای دیگر فعال شدند و پیگیری های لازم جهت ارتقای تکنولوژی و اینترنت همراه اول در این منطقه تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12750

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: