سید رضا توفیقی:مشارکت مردم موجب تقویت هر دولتی است

فصلی نو،مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی این ستاد گفت: نه تنها در استان کهگیلویه و بویر احمد بلکه در کشور بین نیروهای اصلاح‌طلب و نیروهای اعتدال و بخشی از اصولگرایان نسبت به انتخاب آقای روحانی اختلاف نظری وجود ندارد و ان‌شاءالله در کنار هم فعالیت خواهند کرد.

به گزارش فصلی نو،سیدضیاءالدین رضا توفیقی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره سازوکار انتخاب روسای ستاد انتخاباتی روحانی اظهار کرد: برآیند نظرات مجموعه هواداران و نیروهای فعال و موثر منجر به انتخاب روسای ستادهای انتخاباتی روحانی در استان‌ها شده‌ است.

او ادامه داد: مسئولیت ستاد در استان‌ها برعهده رییس ستاد است، شورای عالی سیاست‌گذاری و دیگران نظرات مشورتی خود را اعلام می‌کنند اما تصمیم‌گیرنده نهایی رییس ستاد است. البته با هم همکاری دارند و سعی می‌کنند با توجه به واقعیات موجود مردم را برای آمدن به پای صندوق‌های رای بسیج کنند.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره برنامه‌های انتخاباتی این ستاد توضیح داد: از جمله اقدامات ما معرفی فعالیت‌های چهار سال گذشته آقای روحانی و اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های آینده روحانی است تا مردم  با چشم باز و آگاهی لازم انتخاب خود را انجام دهند. البته این برنامه‌ها هنوز کاملا عملیاتی نشده است.

توفیقی ادامه داد: از مهمترین برنامه‌های ما استفاده از نیروهای موثر در شهرستان‌های استان است و قصد داریم افراد مقبول و مشهور را به عنوان مسئولان ستاد در شهرستان‌ها انتخاب کنیم همچنین شاخص‌های برنامه چهارسال گذشته روحانی را به مردم معرفی می‌کنیم و خدماتی که در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و خدمات زیربنایی انجام شده است را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

او با بیان اینکه در ستاد انتخاباتی برای همه اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، زنان و … برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند، افزود: مشارکت مردم موجب تقویت هر دولتی است.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای کشور نه در تهران و نه در شهرستان‌ها هنوز انتخاباتی نشده است.

توفیقی خاطرنشان کرد: نه تنها در استان کهگیلویه و بویر احمد بلکه در کشور بین نیروهای اصلاح‌طلب و نیروهای اعتدالی و بخشی از اصولگرایان نسبت به انتخاب آقای روحانی اختلاف‌نظری وجود ندارد و ان‌شاء‌الله در کنار هم فعالیت خواهند کرد.

او با بیان اینکه قائم‌مقام ستاد‌ انتخاباتی در استان هنوز تعیین نشده است، گفت: آقای مهرداد باقری که چهارسال پیش رییس ستاد آقای روحانی بودند در این دوره رییس شورای سیاست‌گذاری در ستاد هستند.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ما در تهران با مسئولان ستاد و امور استان‌ها و کمیته‌های مربوطه ستاد انتخاباتی در ارتباط هستیم و همه کمیته‌ها در استان می‌توانند با کمیته‌های متناظرشان در تهران ارتباط داشته باشند و مسئول ستاد در استان‌ها با امور استان‌ها و رییس ستاد ارتباط دارند.

توفیقی درباره جلسات برگزار شده ستاد انتخاباتی گفت: تاکنون در استان هیچ جلسه‌ای مرتبط با انتخابات تشکیل نشده  چراکه تا شروع انتخابات هنوز زمان باقی مانده و هیچ حکمی هم صادر نشده و حتی احکامی هم که ما داریم منوط به این است که زمان رسمی انتخابات آغاز شود. در تهران نیز فقط یک جلسه با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی برگزار شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3570

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: