شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۲۹ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بعد از ۹ روز بدون فوتی در کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه با فوت یک بیمار کرونایی، شمار قربانیان بیماری کووید ۱۹کرونا در این استان به ۴۲۹ نفر رسید.

به گزارش فصل جنوب، پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:هم کنون ۱۱۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های  کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۳۴ بیمار کرونایی قطعی و ۱۱ بیمار نیز در بخش‌های ویژه در حال درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۲۴ هزار ۵۰۰ نفر از بیماران مبتلا شده بهبود یافته اند.
یزدانپناه  عنوان کرد: امروز از مجموع ۹۳۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۱۲ درصد مثبت بوده که بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، بهمئی و دنا بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد موارد بستری شده مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال افزایش است، ابراز داشت: بیشترین عامل شیوع کرونا در این استان را دورهمی ها، ساده انگاری و عادی انگاری برخی افراد دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در صورت تداوم این روند و بی توجهی مردم به زودی شاهد موج جدید شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13450

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: