شناسایی ۷۱۸ بیمار کرونایی در گچساران/ ۲۰۶ کارمند مبتلا

غلامیان با بیان اینکه هم اکنون ۳۱بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی بستری است، گفت: تعداد ۲۷ بیمار در بخش کرونا ۱و۲ بستری و تعداد چهار بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

فصلی نو ، سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا روز گذشته تعداد۷۱۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان شناسایی شده که از این تعداد ۲۰۶ نفر کارمند بوده است.

به گزارش فصلی نو ،آرین غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تا روز گذشته تعداد۷۱۸ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا ۳۲۷نفرخانم و تعداد ۳۹۱ نفر آقا در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران عنوان کرد: از مجموع ۷۱۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد۶۱ نفر در مناطق روستایی و تعداد ۶۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع ۷۱۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۲۰۶ نفر کارمند بوده است.

غلامیان با بیان اینکه هم اکنون ۳۱بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی بستری است، گفت: تعداد ۲۷ بیمار در بخش کرونا ۱و۲ بستری و تعداد چهار بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران ادامه داد: همچنی در بیمارستان نفت گچساران تعداد ۱۵ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند که از مجموع این ۱۵ بیمار بستری در نفت ۸ بیمار قطعی مثبت است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.

غلامیان خاطرنشان کرد: با توجه به سیر صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۸ تخت بستری برای بیماران کرونایی پیش بینی شده که از این تعداد تخت بستری ۴۸ تخت در بیمارستان شهید رجایی و ۱۰ تخت بستری در بیمارستان بی بی حکیمه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12219

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: