فصلی نو، شورای شهر یاسوج گفت : حوادث و رخدادهای طبیعی که جزء ذات لاینفک طبیعت بوده در هر سال شاهد رخدادهایی در طبیعت هستیم و بارشهای باران و برف نیز که امری طبیعی ولی نوع و شدت آنها متفاوت است ضمن داشتن اثرات مثبت ممکن است . فرشید احمدی کیش به فصلی نو گفت: […]

فصلی نو، شورای شهر یاسوج گفت : حوادث و رخدادهای طبیعی که جزء ذات لاینفک طبیعت بوده در هر سال شاهد رخدادهایی در طبیعت هستیم و بارشهای باران و برف نیز که امری طبیعی ولی نوع و شدت آنها متفاوت است ضمن داشتن اثرات مثبت ممکن است .

فرشید احمدی کیش به فصلی نو گفت: اثرات زیان آوری نیز بر جای بگذارند در دو سال اخیر شاهد بارانهای سیل آسیا یا یک الی برف سنگین در شهر یاسوج بوده ایم و شهرداری یاسوج نیز دارای دستگاههای مکانیکی محدودی در زمینه رفع این مشکلات دارد .

احمدی کیش اضافه کرد:با وجود همه محدودیت ها شهرداری به خوبی از عهده مسئولیت خویش برآمده است کارکنان خدوم شهرداری یاسوج از ساعت دوازده شب تا روز بعد در باز نمودن معابر شهری تلاش وافری داشته که جا دارد از همه این عزیزان بصورت ویژه تشکر نمایم، اما نقصانی که وجود داشت عدم همکاری از سوی سایر سازمانها و نهادهایی بود که از امکانات سخت افزاری برف روبی برخوردار بودند .

وی در ادامه با بیان اینکه شهر متعلق به همه است افزود: در حالت بحران باید همه درگیر کار بشن ، جلسه ای بعد از برف روبی ها و آزاد شدن معابر در استانداری تشکیل گردید از استاندار محترم مثل همیشه تشکر می کنم اما بعنوان یک شهروند نه بعنوان یک مسئول در حوزه مدیریت شهری از استاندار محترم پرتلاش و توانمند تقاضا دارم توجهی به اعتبارات مدیریت بحران داشته و در چگونگی توزیع تجدید نظر کنند .

عضو شورای شهر یاسوج افزود: شهر یاسوج داری ۱۲۸ خیابان اصلی و ۷۸۵ خیابان فرعی است که امکانات و دستگاههای مکانیکی برف روبی درشهر یاسوج به عدد پنج نمی رسد که آن هم مستهلک و فرسوده و حداقل نیازمند دو دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر است .

فرشید احمدی کیش گفت: چطور باید با بحران با این روند مبارزه کرد شهرداری در مواجهه با بحران باید از ابزار لازم برخوردار باشد انتظار می رود در توزیع اعتبارات مدیریت بحران به شهرداری که به بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت خدمت می دهد توجه ویژه شود .

وی در پایان گفت: از شهردار محترم ، همکاران عزیز در شورای شهر علی الخصوص پرسنل خدوم شهرداری که در این مدت از هیچ تلاشی برا آرامش مردم کوتاهی نکردند سپاسگزارم