شهر که بی صاحب باشد همین می شود-وقتی ضعیف ترین دستگاه استان ،لوح تقدیر بهترین را دریافت می کند

فصلی نو،در اولین روز از هفته دولت و آخرین روز هفته قبل در مراسمی که به منظور تجلیل و قدردانی از دستگاههای دولتی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد از دستگاههای برتر استان تقدیر شد.

به گزارش فصلی نو،در خلال این مراسم که اجرای و داوری آن بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بود ،بهنگام اعلام برخی از دستگاهها بعنوان دستگاههای برتر استان ،هر چند که برای آنان که با روحیه داوری این جشنواره آشنایی داشتند قابل پیش بینی بود اما آنانکه منتظر رای منصفانه بودند به شدت از اعلام برخی اسامی و عدم قرائت نام برخی دیگر از دستگاهها یکه خوردند .

بر اساس این گزارش هر جند که تعداد زیادی از دستگاهها بواسطه تلاش و زحماتی که در طول سال کشیده با دریافت لوح تقدیر به حق خود رسیدند اما اینکه مدیران منتصب به یکی از نمایندگان که اتفاقا ارتباط بسیار خوبی با مجریان جشنواره دارد ،اسامی اکثریت قریب به اتفاق آنها بصورت خودجوش اعلام شود جای تعجب داشت.

در این بین مدیران دو دستگاه منتسب به نماینده خاص مجلس موفق به دریافت لوح تقدیر نشدند که یکی از آنها تامین اجتماعی ، به گفته خود رئیس سازمان مدیریت استان در بین راه انصراف داد و دیگری اداره کل کار ،رفاه و امور اجتماعی بود که با توجه به وضعیت نابهنجار بی سابقه استان در رمینه های اشتغال و رفاه ،اعلام نام آن دستگاه حتی مرغ پخته را به خنده وادار می کرد.

عدم اعلام دستگاههای آبفای روستایی-محیط زیست،ثبت احوال ،فنی حرفه ای با توجه به عملکرد از نکات عجیب جشنواره و اعلام نام چند دستگاه نیز جالب و در نوع خود با مزه بود.

اعتقاد عمومی مردم استان با توجه به وضعیت آب شهری بر این است که ضعیف ترین دستگاه در حوزه استان آب و فاضلاب شهری بود است جایی که در استانی به لحاظ وسعت و جمعیت کمتر از یک درصد را بخود اختصاص داده است و از آن سو ،حدود ۱۱ درصد منابع آب در دسترس ایران از این استان است ،اما با همه این تفاسیر اغلب شهرهای استان با قطعی آب بی سابقه مواجه هستند در نوع خود جالب بود./

آشی که لدنی برای آب و فاضلاب شهری استان پخته است وقتی شورتر می شود که در همین چند مدت پیش صدای رئیس کل دادگستری استان از وضعیت آبفای شهری استان هم درامد ؛آنجا که خطاب به مدیر عامل آبفای شهری استان گفت :شهر که بی صاحب شود همین می شود(اینجا بخوانید).

بنظر می رسد اعلام نام آبفای شهری استان بعنوان دستگاه برتر بیشتر به دلیل جبران محبتی بوده است که همین چند وقت پیش لدنی نژاد به نوروزی داشته است آنجا که یکی از نزدیکان نوروزی در حالیکه نیروی قرادادی این شرکت بود و رشته تحصیلی وی هیچگونه سنخیتی با پست تقدیم شده نداشت در عین ناباوری به سمت مدیر آبفای شهری سی سخت برگزیده شد.

سال گذشته این جشنواره برگزار شد و نوروزی قبل از اینکه اسامی را بخواند بارها و بارها تاکید کرد اینکه همه برگزیدگان متعلق به منطقه خاص هستند کاملا اتفاقی است.از برگزیدگان سال گذشته تنها مظاهری امسال حضور نداشت که به نظر می رسد یا ادعاهای او درباره کاهش نرخ بیکاری در یک سال گذشته دروغ است و یا انتخاب سال گذشته او مبنای منطقه ای داشته است.
امسال اولین معترض به جشنواره شخص استاندار بود که معتقد بود جایی برای اعمال نظر مسئول ارشد استان و یا مردم در مواردی که شاخص ها گنگ است،دیده نشده است.
هر چند نوروزی نیم ساعت فقط از شاخص ها دفاع کرد اما عجیب است که با این همه معیار و خط کش چگونه است که باز هم نام مدیران باشتی و مدیران منتسب به تاجگردون از کیسه شانس بیرون امد.

حسن نوروزی 1 حسن نوروزی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4635

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: