فصلی نو،به گزارش روابط عمومی دانشگاه جلسه انتخابات رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد برگزار شد. در این جلسه که با حضور دکترسید احسان امیر حسینی رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد،آقای عزیز خانی معاون مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی وتعدادی از مدیران ورزش استان برگزار گردید در […]

IMG_0692 [900_600]فصلی نو،به گزارش روابط عمومی دانشگاه جلسه انتخابات رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکترسید احسان امیر حسینی رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد،آقای عزیز خانی معاون مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی وتعدادی از مدیران ورزش استان برگزار گردید در ابتدا رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد با بیان اینکه جنبش اصلاح سبک زندگی در شرایط کنونی از مهمترین سیاست های بخش ورزش و جوانان است بیان داشت: برای توسعه برنامه های سلامت محور لازم است ورزش را به عنوان یک عنصر پیشگیری در کنار بهداشت سلامت روان در اولویت قرار داد.
احسان امیر حیسنی افزود: نقش پرر نگ سلامت با رویکرد ورزش می‌تواند سدی محکم در برابر معضلات اجتماعی باشد و ما باید در این زمینه به دنبال نهادینه کردن این امر مهم در بین خانواده ها باشیم.
وی در ادامه گفت: سلامت جسمی فرد با عوامل روانی و محیط اجتماعی وی در ارتباط است و نقش ورزش در بهبود سلامت اجتماعی روانی جامعه بسیار تاثیر گذار می باشد.
سپس آقای عزیز خانی به مهمترین شاخص ارزیابی در فعالیت های ورزشی اشاره کرد و افزود:یکی از مهمترین شاخص ها و اولویت ها مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی است.
عزیز خانی به نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی جامعه اشاره کرد وافزود:نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی می تواند کمک شایانی در حفظ آرامش اجتماعی ،همدلی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر و امید و نشاط در جامعه را  ایفا می کند.
وی توسعه ورزش همگانی،پیگیری شرکت های دانش بنیان،ایجاد کمپ های مختلف ورزشی،انعقاد تفاهم نامه و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری را از دیگر اولویت های حوزه ورزش بیان کرد.
در پایان این مراسم این مراسم انتخابات برگزار و شهلا گشتاسبی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد انتخاب شد.