عزت واقعی را ‘واحدی’ در کهگیلویه زنده کرد

کاندید رقیب که تبحری خاص در تخریب دارد نهایت استفاده ی سیاسی را از این شرایط برد و با راه انداختن جنگ روانی بستر بسیار ملتهبی جهت عدم ارایه ی عملکرد نماینده ی چهار سال گذشته به مردم ایجاد کرد. با وجود مخالفت های زیاد، سنگ اندازی ها

فصلی نو ،بر خلاف عملکرد ۱۶ ساله ی مدعیان عزت آور ‘سید عنایت الله واحدی منش’ کاندیدای جوان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مردمی بودن اثبات کرد. اینجاست که باید سایر کاندیداها و بخصوص پیر انتخابات از این کاندید جوان درس بگیرند.


_ درس ایثار و از خودگذشتگی
_ درس برادری و تعامل
_ درس رقابت صحیح و سالم
_ درس همدلی
_ درس دوستی و اعتماد
_ درس دست گیری نه مچ گیری

کابینه ی ساده، بی ادعا ولی جوان،
پر انرژی و لایق کاندید جوان برخلاف خیلی از کابینه های اشرافی، پیچیده و پرادعای کاندیداهای با سابقه کهگیلویه امروز تصمیمی مبنی بر خرد جمعی واقعی را در کهگیلویه به نمایش گذاشت.

تایید صلاحیت دکتر دهبانی پور زمانی اعلام گردید که فرمانداری و شورای برگزاری انتخابات کهگیلویه برای سایر کاندیداها برنامه ی سخنرانی ها را طراحی کرده و تدارک دیده بود.
در این بین عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ خواستار برنامه ریزی جدید گردید. اما سنگ اندازی برخی کاندیداها که بهترین زمان های سخنرانی را داشتند و عدم تمایل فرمانداری بر این کار باعث شد تا هاشمی پور اولین جلسه ی سخنرانی خود در دهدشت را لغو نماید.
کاندید رقیب که تبحری خاص در تخریب دارد نهایت استفاده ی سیاسی را از این شرایط برد
و با راه انداختن جنگ روانی بستر بسیار ملتهبی جهت عدم ارایه ی عملکرد نماینده ی چهار سال گذشته به مردم ایجاد کرد. با وجود مخالفت های زیاد، سنگ اندازی ها و تهدیدهای اتاق فکر جناح رقیب، کابینه و اتاق فکر مهندس واحدی تیر خلاص را به مسببین با سابقه ی اخلال امنیت کهگیلویه شلیک کرد.
جناب واحدی موافقت خود از واگذاری بخشی از زمان سخنرانی خویش را به نماینده ی مردم، جهت دفاع از عملکرد چهار ساله ی خویش را اعلام کرد.
مهندس سید عنایت الله واحدی در سخنان خود اعلام کرد:
بنده بعنوان یک شهروند وقت خود را به مردم شهرم واگذار می کنم تا بتوانند مستمع خدمات ارزشمند و عام المنفعه ی چهار سال گذشته نماینده باشند. و برخلاف فرافکنی کابینه ی دروغ پرداز تیم مقابل
در رسانه های داخلی و خارجی برای به انحراف کشیدن اذهان عمومی و تخریب چهره های انقلابی و خدوم همچون نماینده ی فعلی کهگیلویه
آقای واحدی اعلام کردند که این واگذاری وقت سخنرانی به منزله ی
“حمایت از رای و نظر عامه ی مردم بوده است و صرفا درسی است از انسانیت و خصایص انسانی جهت ساختن شهری عاری از نیرنگ ، دغل بازی و مملو از مردانگی ، همدلی و برادری است.”

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11387

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: