عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: افتتاح سومین شعبه نان سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تولید ۲۰۰ نوع محصول در شیراز

 

indexفصلی نو ، عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سومین شعبه نان سلامت کهگیلویه و بویراحمد در شیراز خبر داد.

به گزارش فصلی نو ،بهرام باقری  اظهار کرد: گروه صنایع غذایی کوبودنا به عنوان بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور اکنون فعالیت‌های بسیار زیادی برای جایگزین کردن نان‌ سالم در جامعه دارد.

وی بیان کرد: این مجتمع تولیدکننده بیش از ۲۰۰ نوع نان سلامت است که سومین شعبه تخصصی خود را در شهر شیراز افتتاح کرد.

باقری بیان کرد: کوبودنا با شعار تغذیه سالم جامعه سالم اکنون به فکر گسترش این فعالیت و قرار دادن نان سالم در سفره خانوارها در همه نقاط کشور به خصوص مناطق جنوبی است.

وی تصریح کرد: این مجموعه برای عرضه محصولات خود به صورت کشوری و صادراتی گامی برای پخش مویرگی در سراسر کشور به صورت رسمی برداشته است.

باقری افزود: بر همین اساس استان فارس را به عنوان اولین استان همسایه زیر سایه پخش محصولات خود آورده است.

وی با بیان مشخصات و ویژگی‌های این مجتمع بزرگ تولیدی نان صنعتی در جنوب کشور گفت: مجموعه کوبودنا با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا فعالیت می‌کند.

باقری افزود: کوبودنا با به‌کارگیری تعداد ۱۵۰ پرسنل با پیشینه علمی و تخصصی یکی از مهم‌ترین واحدهای توسعه و تحقیق در حوزه مواد غذایی است.

وی گفت: همچنین توانسته‌ایم به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان صنایع غذایی نان به عنوان نخستین تولیدکننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه باشیم و این افتخاری بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

باقری افزود: سعی ما بر این است که همه استان‌های همسایه را زیر پوشش نان صنعتی و سالم قرار دهیم که تهیه نان در بوفه مدارس و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف ما برای توسعه فرهنگ استفاده از نان سالم است.

فارس

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2073

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: