روسای ادارات خدمت رسان، بخشداران ودهیاران بصورت ویژه در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مشارکت کنند.

سیدمحمد کاظم نظری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف که صبح امروز در محل فرمانداری بویراحمد برگزارشد با بیان اینکه در شهرستان بویراحمد هرساله مراسم اعتکاف به نحو مطلوبی برگزار میشود، گفت: امیدواریم بتوانیم امسال هم با هم افزایی  مشارکت همه ی اقشار مردم ومسئولان از نظر کمی وکیفی، در برگزاری این مراسم معنوی سهیم باشیم.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه اعتکاف یک مسئله کاملآ عبادی و اعتقادی است، گفت: وظیفه خود میدانیم که از عمق وجود به برگزاری  مطلوب این مراسم کمک کنیم.

نظری گفت: اعتکاف فرصتی ارزشمند برای شستشوی روح و روان همه ی مسلمانان از آلودگی های دنیوی است، لذا همه ی ما باید از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.

فرماندار بویراحمد استقبال جوانان از مراسم اعتکاف را امیدوار کننده دانست وبا اشاره به معضلات وآسیبهای اجتماعی که دامن گیر جامعه شده است، افزود:  مراسم معنوی اعتکاف راه گریزی از امورات دنیوی برای تمرکز برروی مسائل معنوی خواهد بود.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در پایان از روسای ادارات خدمت رسان، بخشداران ودهیاران خواست بصورت ویژه در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مشارکت وهمکاری داشته باشند.