فصلی نو -پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد بمناسبت روز خبرنگار

فصلی نو -پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد بمناسبت روز خبرنگار

دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات نام می نهند. عصری که در آن کسب خبر ،انتشار،وتوزیع اطلاعات و دست رسی به اطلاعات ، نقش تعیین کننده ای دارد در این میان، خبرنگارانی هستند که از همه توان و پتانسیل مثبت خویش مایه می گذراند و خطرات را به جان می خرند، تا این مهم رقم بخورد و چه بسا ممکن است این تلاشها و فداکاری ها از چشم و نظر خیلی از افراد جامعه پنهان بمانند .پس باید باور داشته باشیم که این افراد چشم بینای جامعه هستند.
در واقع خبرنگاران در خط مقدم و پیشرو در امر آگاهی بخشی و راهبری خبری اند که حق‌طلبی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته یک خبرنگار محسوب می شود.
۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است و بسی شایسته است که به این مناسبت ارزشمند، خطاب به خبرنگاران و تلاشگران عزیز عرصه اطلاع رسانی، عرض تبریک و خدا قوت داشته باشم ، ازهمه ی عزیزانی که با بخش آب استان در تعامل بوده اند نیزبر حسب وظیفه خاص تر تقدیر نمایم.
امید است که در سایه الطاف الهی و عنایت امام عصر(عج) و هدایت مقام معظم رهبری، بتوانیم در کنار فرهیختگان رسانه ای، در رفع موانع و نواقصات قدمهای جدی تر برداشته و عناصری مفید برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.


رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12310

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: