فصلی نو،نویسنده و کارگردان فیلم یوزپلنگ اثر خود را به دو سردار کهگیلویه و بویراحمدی تقدیم کرد. به گزارش فصلی نو،رضا دانش پژوه گفت: فیلم یوزپلنگ که داستانی حماسی از مهمان نوازی و رشادت های عشایر را روایت می کند به سردار شهید مصطفی زبیر بخشیان و سردار اقتصادی استان حاج خسرو باقری تقدیم می […]

فصلی نو،نویسنده و کارگردان فیلم یوزپلنگ اثر خود را به دو سردار کهگیلویه و بویراحمدی تقدیم کرد.
به گزارش فصلی نو،رضا دانش پژوه گفت: فیلم یوزپلنگ که داستانی حماسی از مهمان نوازی و رشادت های عشایر را روایت می کند به سردار شهید مصطفی زبیر بخشیان و سردار اقتصادی استان حاج خسرو باقری تقدیم می شود.
وی افزود: قطعا سردارانی چون مصطفی زبیر بخشیان جان شان را دادند که ما راحت زندگی کنیم و سرداری مثل حاج خسرو امروز نمونه ای از یک مرد موفق این خطه عشایری ست اکنون جای مصطفی زبیر ها خالیست و هم جای باقری ها. وضعیت معیشت و اقتصاد ما اکنون چالش برانگیز است.
کارگردان فیلم یوزپلنگ ضمن تاکید بر حرمت شهدا بیان کرد:من احساس می کنم خون شهیدان تیز تر از هر تیغ محکمه ای است . ویژگی کنونی سیاست طوریست که می خواهد خون را کنار بزند و این آزار دهنده است . من سیاست را نمی شناسم و هیچ ارتباطی با آن ندارم اما این وضعیت تحملش سخت شده است. معیشت مردم به خطر افتاده است و هر چه این روند ادامه پیدا کند نگرانی های انحراف ازمسیر انقلاب را باید بپذیریم. بی شک مردمی که همه طوره پشت انقلاب بودند لیاقت بیشتری دارند.
رضا دانش پژوه با اشاره به خدمات حاج خسرو باقری تصریح کرد::وجود آدمهایی مثل حاج خسرو یک غنیمت است و دولت نباید کاری کند که مردم فکر کنند بیهوده مقاومت می کنند.
وی در ارتباط با فیلم یوز پلنگ توضیح داد: فیلم یوزپلنگ در مدت زمان هشتاد دقیقه در موسسه فیلمسازی نگار فیلم دنا تولید شده است و پخش آن بعد از دهه اول محرم آغاز خواهد شد.
دانش پژوه در پایان در رابطه با عوامل تهیه این فیلم گفت: محمدی نژاد،مجید صادقی،امید رحیمی،فرج الله تابان، خالق محمودی ،محمد مرادی،علی صلاحی،فرج الله بهزادی،کرم الله بهزادی،محمد جوهری،فرشید مرادی،خسرو روشناس،هوشمند محمودی،احمد پوراسلام،سیاوش محمدی نژاد،عابدین راست رو،علی رستمی ،مختار قائمی منش،محمد حسینی،حسین اژدری،فاطمه صفری،فاطمه فرجی،مریم فرجی،اسما نجاتیان،پریسا قبادی،و…..در این فیلم بازی دارند.

photo_2016-09-09_11-53-51 photo_2016-09-09_11-53-54 photo_2016-09-09_11-54-02 photo_2016-09-09_11-54-05 photo_2016-09-09_11-53-58