فرماندار بویراحمد بر ایجاد راهکار برای درآمد زایی از بخش گردشگری استان و به ویژه شهر یاسوج تاکید کرد و اظهار داشت: ‌در ایامی مانند عید فطر و پیک مسافرت ها، حضور ۵۰۰ هزار گردشگر در شهر یاسوج را داشتیم که اغلب هزینه ساز بوده و خروجی درآمدی نداشته است.

فصلی نو – فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مهاجرت معکوس توجه به روستاها را طلب می کند.

 به گزارش فصلی نو ، شاهرخ کناری  در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی استان افزود: تحقق مهاجرت معکوس نگاه ویژه به روستاهای استان را طلب می کند و باید به این مهم توجه کرد.

کناری با بیان اینکه استان دو برابر میانگین کشوری جمعیت روستایی دارد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید میانگین نوسازی روستایی به کشور نزدیک شد.

کناری با تاکید بر تدوین برنامه پنج ساله برای توسعه روستایی، اظهار کرد: باید برنامه مدونی در این بخش داشته باشیم.

کناری از وجود ۳۶۰ روستای بدون دهیاری در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: از مجموع ۶۰۰ روستای این شهرستان، ۲۴۰ روستا دهیاری دارد.

فرماندار بویراحمد بر ایجاد راهکار برای درآمد زایی از بخش گردشگری استان و به ویژه  شهر یاسوج تاکید کرد و اظهار داشت: ‌در ایامی مانند عید فطر و پیک مسافرت ها، حضور ۵۰۰ هزار گردشگر در شهر یاسوج را داشتیم که اغلب هزینه ساز بوده و خروجی درآمدی نداشته است.

کناری به بحث سکونتگاه های غیر رسمی اشاره کرد و ابراز داشت‌: برنامه ریزی برای ساماندهی این حوزه نیز ضروری است.

کناری  با طرح برخی از ضعف های زیرساختی حوزه شهری  گفت: سه ایستگاه آتش نشانی مرکز استان در مجموع به اندازه یک ایستگاه استاندارد نیستند و ارتقای تحهیزاتی و زیرساختی این بخش نیز ضروری است.