مایکروسافت به زودی اپلیکیشن یونیورسال اسکایپ را برای ویندوز ۱۰ عرضه می کند

92d20eac-379a-4a10-a81e-409172be3719.pngفصلی نو،مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ سعی کرد تا مفهوم جدیدی به نام اپلیکیشن های یونیورسال را وارد دنیای تکنولوژی کند. اپلیکیشن های یونیورسال به آن دسته از اپلیکیشن هایی گفته می شود که در چندین پلتفرم متفاوت قابل اجرا باشند و مایکروسافت هم اکنون توانسته با عرضه اپلیکیشن های یونیورسال محبوب کاربران مانند اپلیکیشن یونیورسال اینستاگرام، این پروژه جدید را به خوبی گسترش دهد. در همین راستا این شرکت تصمیم دارد که اپلیکیشن محبوب اسکایپ را نیز به جمع اپلیکیشن های یونیورسال خود اضافه کند. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

 

مایکروسافت در سال گذشته اپلیکیشن اسکایپ ویندوز ۸ را کنار گذاشت و اپلیکیشن های پیام رسان و تماس ویدیویی جداگانه دیگری را برای ویندوز ۱۰ تدارک دید. در پی این تصمیم مایکروسافت، برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمد که چرا یک اپلیکیشن یونیورسال برای ویندوز ۱۰ تهیه نمی شود. اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت به حرف و نظرات کاربران احترام گذاشته و تصمیم گرفته اپلیکیشن یونیورسال اسکایپ را برای ویندوز ۱۰ تهیه کند.
به گفته سخنگوی اسکایپ:

ما علاوه بر توجه به نظرات کاربران، از طریق همین فیدبک ها متوجه شدیم که با بزرگ تر شدن صفحه نمایش_ در دستگاه هایی مانند تبلت ها و کامپیوترهای ۲ در ۱_ کاربران بیشتر به استفاه از اپلیکیشن ها تمایل دارند و انتظاراتشان تغییر می کند. بنابراین آنها می خواهند که بهم ریختگی اپلیکیشن ها را در این دستگاه ها محدود کنند. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته است که اپلیکیشن یونیورسال ویندوزی اسکایپ را معرفی کند.

اپلیکیشن جدید اسکایپ در واقع یک بهبود نرم افزاری نسبت به اپلیکیشن اصلی اسکایپ است و چند تجربه کاربری جدید را به آن اضافه می کند. این اپلیکیشن جدید با حذف منوهای تکراری و غیرضروری، بسیار ساده تر و روان تر شده است. منوهای جهانی در تنها منوی جدید تنظیمات قرار گرفته اند و منوهای متنی در بروزرسانی های بعدی ظاهر خواهند شد.
این اپلیکیشن تمامی قابلیت های اصلی اسکایپ را در خود جای داده است و تا عرضه دو نسخه بعدی، امکان چت کردن، تشکیل گروه های صوتی و تماس های ویدیویی با تمامی افراد اعم از افرادی که از اسکایپ استفاده می کنند و یا آنهایی که از این اپلیکیشن استفاده نمی کنند، فراهم خواهد شد.
پیش نمایش اپلیکیشن یونیورسال اسکایپ ویندوزی در ابتدا فقط برای ویندوز اینسایدری ها عرضه خواهد شد و تا اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد عرضه نسخه نهایی اسکایپ برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل خواهیم بود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=811

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: