فصلی نو ،دبیر شورای ترافیک استان مصوبات امروز جلسه این شورا را تشریح کرد . هجیر افشون در گفت و گو با فصلی نو ، اظهار داشت : در جلسه امروز شورای ترافیک مصوب شد معابر های شهری یاسوج حد فاصل بلوار مطهری به تختی و ۶۰ متری و از سمت تختی خیابان تختی و […]

فصلی نو ،دبیر شورای ترافیک استان مصوبات امروز جلسه این شورا را تشریح کرد .

هجیر افشون در گفت و گو با فصلی نو ، اظهار داشت : در جلسه امروز شورای ترافیک مصوب شد معابر های شهری یاسوج حد فاصل بلوار مطهری به تختی و ۶۰ متری و از سمت تختی خیابان تختی و شرکت گاز ، و از سمت پایین بلوار عدل از محل ۶۰متری عدل و تقاطع خیابان شهدای تلزالی خیابان مصلی به ۶۰ متری امام و جمهوری اسلامی و از چهاره هلال احمر و تقاطع تامین اجتماعی سردار جنگل جنوبی از ساعت ۱۳ توسط پلیس راهور مسدود خواهد شد .

افشون ادامه داد :توصیه می شود شهروندان عزیز از آوردن خودرو در سطح شهر خودداری کنند و مدیران عزیز دستگاههای اجرایی بدلیل کاهش ترافیک از ساعت ۱۳ با کارمندانی که تقاضای مرخصی دارند موافقت شود .

وی اضافه کرد: نکات ایمنی در خصوص آتش نشانی ،۱۱۵ و شرکت توزیع برق راهداری ، پلیس راه و راهور در محل های تجمعات اعلام آماده باش و برای حوزه راهداری از روز پنج شنبه، جمعه و شنبه تعطیلی مدارس شیفت بعد از ظهر امروز از دیگر مصوبات امروز جلسه امروز بود .