مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان از برپایی اولین نمایشگاه توانمندی های زنان استان خبر داد

فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان از برگزاری اولین نمایشگاه توانمدی های زنان استان خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، بابک درست در نشست هم اندیشی اولین نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان در استانداری گفت : این نمایشگاه با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی، به منظور عرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع دستی داخلی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی، آموزش‌های کسب و کار و ارائه ایده‌ها برپا شده است.
وی افزود؛مهمترین هدف این نمایشگاه ،حمایت از بانوانی است که به هر نحوی بار خانواده را به دوش می‌کشند و دستی در تولید محصولات مختلف دارندو به نوعی معرفی زنان کارآفرین به بازار است ،این نمایشگاه، محلی برای نمایش توانمندی های زنان است و مسئله فروش محصولات در آن، حاشیه‌ای است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی خاطرنشان کرد؛این نمایشگاه باید فرصتی برای زنان بهبود یافته از آسیب‌های اجتماعی و بانوان بدسرپرست رها شده باشد تا توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته و وارد جامعه شوند. بانوانی داریم که سابقه اعتیاد داشته اند، هر روز کتک می‌خورده‌اند، ولی امروز بدل به کارآفرین شده اند. این نمایشگاه باید فرصتی برای این خانم‌ها باشد و اتاق اصناف می‌تواند به ما کمک کند تا آنان را وارد بازار و فعالیت های صنفی کنیم
وی گفت ؛این نمایشگاه از تاریخ ۲۶لغایت ۲۹آذرماه در سالن شهرداری یاسوج واقع در بلوار کشاورز جنب ترمینال یاسوج از ساعا ۱۵الی ۲۲ آماده ارایه خدمت به بازدیدکنندگان فهیم استان می باشد ودر صورت استقبال مدت زمان این نمایشگاه یک روز قابل تمدید خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10778

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: