فصلی نو ، یک کانال تلگرامی هم استانی نوشت: یکی از چهره های سیاسی استان و عضو شورای شهر یاسوج در جلسه اخیر شورای این شهر راجع به استاندار گفته است: از استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد خیر و شری ندیدیم و ضعف مدیریتی در استان چه استاندار و چه دیگر مدیران داریم.هر چند ممکن […]

فصلی نو ، یک کانال تلگرامی هم استانی نوشت:

یکی از چهره های سیاسی استان و عضو شورای شهر یاسوج در جلسه اخیر شورای این شهر راجع به استاندار گفته است: از استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد خیر و شری ندیدیم و ضعف مدیریتی در استان چه استاندار و چه دیگر مدیران داریم.
هر چند ممکن است زاویه دید دهراب پور از منظر مسائل حوزه شهری و شورا باشد اما با نگاهی به کلیت عملکرد حسین کلانتری در همه حوزه ها این تعریف را می توان یک تعریف جامع و مانع از عملکرد استاندار فعلی استان دانست که بیش از ۱۳ ماه است سکان استان را در دست دارد.
برخی سعی دارند استاندار فعلی و معاونینش را موفق معرفی کنند و برای اثبات ادعای خود از عملکرد تیم‌ مدیریتی استان در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و نحوه مدیریت شیوع کرونا نام می برند. در حالی که مشخص نیست منظور از موفقیت در این دو موضوع چیست؟ برگزاری یک انتخابات به روال انتخابات های قبلی در استان و پیروزی دو نماینده اصولگرا و بدتر رد یکی دیگر از نمایندگان استان شاید در ظاهر ربطی به کلانتری نداشته باشد اما چه موفقیتی می تواند به حساب آید.
یا در بحث بیماری کرونا چه موفقیت و دستاوردی حاصل شد که برخی ها از این‌ نمد کلاهی برای مدیریت استان می بافند؟ استان یک شرایط مشابه کل کشور دارد ابتدا بواسطه تعطیلات نوروز شرایط قابل قبول بود و حالا هم به مانند سایر نقاط کشور برخی مناطق استان قرمز و برخی در وضعیت هشدار قرار دارند.
وضعیت اقتصادی و عمومی کشور وضعیت مطلوبی نیست و طبیعی است نتوان از هیچ مدیری توقع کار خاصی داشت ولی اینکه با رزومه سازی و تعریف و تمجید سایتی لوح تقدیر برای استاندار و معاونینش صادر شود جز اینکه ناشی از یک رابطه انتفاعی است چیز دیگری نیست. در بهترین تعریف از عملکرد استاندار فعلی و وضعیت استان می توان‌ گفت: شرایط برای انجام هیچ کاری مهیا نیست نه اینکه از سر تعارف کلانتری را یک استاندار موفق معرفی کنیم.
شاید بخشی از ذوق زدگی در تمجید از کلانتری علاوه بر طمع پست و دیده شدن به نگاه منفی نسبت به استاندار قبلی بر می گردد.
در دوره حسین کلانتری به مانند اکثر دوره های گذشته هیچ رخداد مثبت و موثر اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سیاسی و … در استان رخ نداد و در همچنان بر همان‌ پاشنه می چرخد و بدتر آن که سیاست و مشی این بار راضی کردن و تحویل گرفتن همه در ظاهر و گاهی در عمل است.