مدیر کار خطاب به کیانی: شما بخش خصوصی هستید اما درباره هفته کارگر هم اظهار نظر می کنید

فصلی نو،نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در استان خبر داد و گفت: بستر لازم برای ایجاد این نمایندگی در استان فراهم شود.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مجید محنایی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به برگزاری خوب و مثمرثمر جلسات این کارگروه اظهار کرد: ۵۷ درصد مصوبات این کارگروه در ۱۱ ماهه سال گذشته اجرایی و عملیاتی شده و استان دارای رتبه مناسبی به لحاظ برگزاری این جلسات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرایی کردن سایر مصوبات کارگروه با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: اجرایی کردن مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، به دلیل سیاست‌های برخی بانک‌ها ممکن نیست و باید این مشکلات به وسیله استان به معاون اول رئیس جمهور انعکاس داده شود.

وی اضافه کرد: دست بانک‌های استان برای اجرایی کردن مصوبات بسته است و باید مشکلات به صورت دسته‌بندی شده با امضای استاندار به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منعکس شود.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: قائم مقام صندوق توسعه ملی آخر اردیبهشت جاری برای بررسی مشکلات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

محنایی همچنین از ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در استان خبر داد و گفت: باید زمینه لازم برای ایجاد این نمایندگی در استان فراهم شود.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه ۲۵۹ مورد مصوبه سال گذشته داشتیم، اظهار کرد: ۱۴۹ مورد از این مصوبات اجرایی و ۱۱۰ مصوبه نیز در حال اجرا است.

جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این نشست گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد مصوباتی، تصویب می‌شود، اما پیگیری نمی‌شود و نگاه منطقه‌ای در اجرا آنها وجود دارد.

وی افزود: فرایند اجرای مصوبات در استان کهگیلویه و بویراحمد قانون مند نیست و بانک‌ها به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چندان پایبند نیستند که باید با آنها برخورد لازم شود.

محمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این نشست خطاب به مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بانکی به وظایفش عمل نمی‌کند، چرا اسامی آنها را اعلام نمی‌کنید. سال گدشته هزار میلیارد ریال مطالبات تولیدگان پرداخت شد.

 

به گزارش کبنا، در این نشست بحث لفظی بین مجید محنایی و جبار کیانی نیز نظر همه را به خود جلب کرد، محنایی در این جلسه گفت: آقای کیانی در تمام جلسات با دستگاه‌ها ما بحث می‌کند، که کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خطاب به محنایی گفت: ما نیامده‌ایم که از کار شما تعریف و تمجید کنیم، قانونی و با مستند صحبت‌ می‌کنم، معترض هستم، هر روز صنعتگران را دادگاه می‌خواهند و از طرفی پول بانک‌ها در دست شما است و نه پول نزول.

صابر مظاهری مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد نیز خطاب به کیانی گفت: بخش خصوصی نیاز در مورد دولت اظهارنظر کند، شما در مورد هفته کارگر هم اظهار نظر می‌کنید.

کبنا

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1171

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: