مراسم تجلیل از عوامل اجرایی همایش نماز برگزار شد + تصاویر

فصلی نو ، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معانین و مدیر شهرستان بویراحمد، جانشین فرمانده سپاه فتح استان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه معاونین وی مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش ملی نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر نماینده  مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد .

به گزارش فصلی نو ، این همایش که به همت گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی استان در آذر ماه سال ۹۷ برگزار شده بود  و با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داده بود که شب گذشته با پی گیری های محمدجواد فرح بخش و همکاری ریاست دانشگاه از عوامل برگزاری این همایش تقدیر بعمل آمد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم بیان کرد:در این همایش ملی نماز، ۴ کرسی علمی و ترویجی، ۳ کرسی آزاد اندیشی، تفاهم نامه همکاری با نهادهای مختلف از جمله آستان قدس رضوی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونت فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و اعزام ۷۰۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان با اسکان رایگان و نیمه رایگان به سفر زیارتی از جمله گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در سال ۹۷ است.

دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به راه اندازی خادمیاران سلامت با هدف ارائه خدمات مناسب به قشر محروم افزود: در دو سال اخیر ۸۵ هزار متر مربع به فضاهای بهداشتی و درمانی این استان اضافه شده که این مهم انقلابی در حوزه زیرساخت بوده که نیاز به تکمیل دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث و راه اندازی درمانگاه مهر رضوی با حمایت مالی آستان قدس رضوی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با هدف بالندگی اساتید و ارائه خدمات سلامت به مناطق محروم در استان اجرایی شده است.

آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: با وجود انجام کارهای بزرگ فرهنگی در جامعه ولی به دلیل شتاب حرکت دشمن و شبیخون فرهنگی برخی خیال می‌کنند کار خاصی در حوزه فرهنگ صورت نمی‌گیرد.

نماینده خبرگان رهبری در استان ضمن تمجید از دکتر فرح بخش مدیرگروه  معارف دانشگاه علوم پزشکی استان و دبیر اجرایی همایش گفت : اصولا مشهدی ها برنامه های خود را پر سر و صدا برگزار می کنند و همایش برگزار شده در سال گذشته کیفیت بسیار مطلوبی داشت .

وی با بیان اینکه در صورت شکوفایی علم دیگر جهل جایی ندارد، افزود: به طور حتم با شکوفایی اخلاق بسیاری از رفتارهای ضد ارزشی در جامعه مشاهده نمی‌شود.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: دوران غیبت دوران تاریکی است ولی هرچه جلوتر برویم نور بیشتر در چشم می‌آید و هر فردی بخواهد موثر در آمادگی بشر برای رسیدن به آن روز باشد و خداوند در فرج تعجیل کند باید در ارتقای فکر، اخلاق و رفتار انسان‌ها موثر باشد.

همایش ملی نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی به همت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی ۶ آذرماه ۹۷ در یاسوج برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8979

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: