مسؤول روابط عمومی سپاه فتح خبر داد: دستگیری منتشرکنندگان تصاویر و فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

 

خبرگزاری فارس: دستگیری منتشرکنندگان تصاویر و فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمدفصلی نو، مسؤول روابط عمومی سپاه فتح از دستگیری اعضای چند گروه منتشرکننده تصاویر و فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش فصلی نو، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح سرهنگ پاسدار سید صداقت رضایی اظهار کرد: با رصد کارشناسان حوزه امنیت اخلاقی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که از یک سال پیش صورت گرفته بود چند گروه در فضای اجتماعی که عکس‌ها و فیلم‌های مستهجن منتشر می‌کردند رصد و شناسایی شدند.

وی گفت: همچنین در برخی از این گروه‌ها که تعداد ۲۲ نفر آن‌ها شناسایی شدند به مقدسات و ارزش‌ها دینی و اسلامی نیز توهین می‌شد.

این مسؤول در پاسخ به این سؤال که آیا این گروه‌ها به صورت سازماندهی شده اقدام به چنین کارهایی می‌کردند، افزود: تعداد چند گروه از این تعداد گروه به صورت سازماندهی شده اقدام به این فعالیت‌ها می‌کردند.

وی گفت: این گروه‌ها در فضای تلگرام و وات‌ساپ اقدام به بارگذاری چنین تصاویر و فیلم‌هایی می‌کردند که با همکاری دستگاه قضایی و حکم قضایی این تعداد افراد در این چند گروه‌ دستگیر شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1958

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: