فصلی نو -رضا محمدی با مشخص شدن وضعیت جعفر گوهرگانی رئیس سابق سازمان جهاد و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور حکم معاونت اقتصادی برای وی از سوی وزیر کشور گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین وی همچنان ادامه دارد. از قرار معلوم در بین گزینه های معرفی شده به وزارت کشور تنها دو […]

فصلی نو -رضا محمدی

با مشخص شدن وضعیت جعفر گوهرگانی رئیس سابق سازمان جهاد و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور حکم معاونت اقتصادی برای وی از سوی وزیر کشور گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین وی همچنان ادامه دارد.

از قرار معلوم در بین گزینه های معرفی شده به وزارت کشور تنها دو گزینه شانس انتخاب دارند علیرضانژاد و فضل الله آذرفرد که در بین دو گزینه روی میز انتخاب فضل الله آذرفرد گزینه بهتر است چرا که وی علاوه بر تحصیلات دکترای کشاورزی تنها گزینه ای بوده که در تمامی نظر سنجی های سایت های استانی و شهرستانی و حتی کانال های تلگرامی نفر اول نظرسنجی ها بوده و این بیانگر این است که وی مورد تایید مردم و در راس کشاورزان استان می باشد.
آذرفرد نسبت به دیگر گزینه دارای سوابق اجرایی و تحصیلات قابل محسوس بیشتر است و در وزارت جهاد و کشاورزی نیز مقبولیت بسیار بهتری به گزینه دیگر دارد.
فضل الله آذر فر، علاوه بر خانواده شهید بودنش ،رئیس کنونی جهاد و کشاورزی شهرستان دنا نیز می باشد که قریب به ده سال این سمت را بر عهده دارد و هم اکنون از مدیران موفق جهاد کشاورزی شهرستان های استان است.
وی دارای مدرک تحصیلی دکترای کشاورزی است و تا کنون دو کتاب به رشته تحریر در آورده است . کتاب فرآوری تولیدات دام و طیور وی در حال حاضر به عنوان مرجع در دانشگاههای کشور تدریس می شود و خود نیز استاد دانشگاه می باشد.
و در آخر…
آقایان نماینده،نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد جناب دکتر احمدی و همه کسانی که در انتصابات نقش اصلی را دارید،وقتی که اقبال مردم و آنهم بیشتر کشاورزان استان به سوی فردی است که خود انتخاب کرده اند و ترجیح داده اند وی در راس مدیریت کشاورزی استان باشد آیا بهتر نیست به نظر مردم احترام گذاشته و در این خصوص پای سیاست را به میان نیاورده و بگذاریم نظر مردم انتخاب شود نه گزینه سیاسیون!!!!!!

رضا محمدی فعال اجتماعی و دانشجوی ارشد کشاورزی