میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان به دلالان می رسد

شهردار یاسوج تصریح کرد: راه اندازی هر چه سریع تر این میدان میوه و تره بار و کمک به رفع مشکلات آن توسط متولیان امر سبب رضایت هر چه بیشتر مردم استان و رفاه آن ها خواهد شد.

فصلی نو- شهردار یاسوج گفت: هر ساله میوه شب عید این استان در کمترین زمان از شبکه توزیع خارج و در دست دلالان و افراد سودجو قرار می گیرد که باید برای این معضل تدبیری اساسی اندیشیده شود.

به گزارش فصلی نو- نستهن مقدم اظهار داشت: زمان توزیع میوه شب عید توسط عاملان دارای صلاحیت، میوه های مرغوب در دست دلالان قرار می گیرد و سبب کم شدن میزان میوه و نارضایتی مردم می شود.

وی افزود: میدان میوه و تره بار این شهر به منظور سهولت دسترسی مردم به میوه ارزان و باکیفیت و قطع دست دلالان، ظرفیت بسیار خوبی است که تا حدود زیادی جلو سودجویان را خواهد گرفت.

شهردار یاسوج تصریح کرد: راه اندازی هر چه سریع تر این میدان میوه و تره بار و کمک به رفع مشکلات آن توسط متولیان امر سبب رضایت هر چه بیشتر مردم استان و رفاه آن ها خواهد شد.

میدان میوه و تره بار یاسوج در ورودی شهر یاسوج واقع در ابتدای جاده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است که پس از به مناقصه گذاشتن به یک سرمایه گذار واگذار شده است.

سیب، مرکبات شامل لیموترش، نارنگی و پرتقال و انگور، زیتون از مهمترین محصولات باغی تولید شده استان در این مدت بوده که بخشی از میوه تولیدی باغداران کهگیلویه و بویراحمد در استان به مصرف می‌رسد و بخشی نیز به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

سال ۹۷ حدود ۳۰۰ تن پرتقال با کیفیت از نوع والنسیا و تو قرمز و ۳۰۰ تن سیب زرد و قرمز از باغداران کهگیلویه و بویراحمد خریداری و در تعطیلات عید توزیع شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11160

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: