بسیاری از خیابان های شهرهای لرنشین از جمله شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مزین به نام های پر افتخار ستارخان و باقرخان میباشد و قطعا وجود چنین نام هایی یادآور رشادت ،

فصلی نو ، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر تبریز نوشت :

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای شکور اکبرنژاد
ریاست محترم شورای شهر تبریز
با سلام و احترام
آنچه مسلم است همراهی و همسویی دو سردار بزرگ آذربایجان (ستارخان و باقرخان)با فرمانده دلاور فتح تهران سردار اسعد بختیاری در شکست و مبارزه بل رژیم وقت و دول انگلیس و روسیه در تاریخ ایران بزرگ همواره به یادگار خواهد ماند.اگر چه در قوم لر همانند قوم ترک سرافرازانی همچون شهید علیمردان خان بختیاری در مبارزه با استبداد خوش درخشیدند و می بایستی از آنان همواره به نیکی یاد کرد ولی آنچه مهم است جلوه گری نماد این دو قوم در شخصیت های برجسته آنان چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی است که می بایستی مورد توجه قرار گیرد.
دو قوم بزرگ و اصیل ایرانی (ترک و لر)با قیام خود به دنبال قانون مداری ،آزادی های مشروع و ترقی خواهی بودند و آثار این قیام ارزشمند در تاریخ گهر بار ایران عزیزمان به یادگار ماند.
اینان افتخارات دو قوم بزرگ لر و ترک بوده و تداوم همبستگی این دو قوم بزرگ در تمامیت ارضی ایران عزیز همچنان ادامه دارد همچنانکه سرداران بزرگی از این دو قوم در طول هشت سال دفاع مقدس در حفظ کیان ایران اسلامی خوش درخشیدند و جنگیدند و به شهادت رسیدند.
بسیاری از خیابان های شهرهای لرنشین از جمله شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مزین به نام های پر افتخار ستارخان و باقرخان میباشد و قطعا وجود چنین نام هایی یادآور رشادت ، دلاوری ،همبستگی و پایداری اقوام در نگهداشت تاریخ ایران اسلامی عزیزمان است.
پیشنهاد می گردد موافقت و مقرر فرمائید در جهت توسعه این فرهنگ یکی از خیابان های مهم شهر تبریز به نام پر افتخار سردار اسعد بختیاری نامگذاری شده و این افتخار ماندگار متقابل گردد.
امیدوارم این پیشنهاد مورد پذیرش واقع گردد.
مزید استحضار قبلا و به شکل عام این مطالبه توسط جوانان لر مطرح شده است.

غلامرضا تاج گردون
نماینده مردم شریف گچساران و باشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی