نتیجه بی اعتمادی مردم به سیستم بانکی فاصله گرفتن از “ارزش ها “است

13950701000672_photoaفصلی نو،فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاصله گرفتن از ارزش‌های اسلامی و موازین دینی موجب بی‌اعتمادی به سیستم بانکی می‌شود.

به گزارشفصلی نو،علی ستوده‌نیا در دیدار با مدیر امور شعب و معاونین بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توجه و دغدغه هر سیستم اداری و بانکی را در راستای منویات مقام معظم رهبری ارج می‌نهیم و به هر شکل ممکن از آن حمایت می‌کنیم.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راه خدمت به مردم این استان هر کسی برادری کند ما نوکری او را می‌کنیم، افزود: اهداف کلان و برنامه‌های بانک مهر اقتصاد در تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم حمایت و همکاری همه‌جانبه است.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر کمکی از دست ما بربیاید، برای موفقیت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی انجام می‌دهیم و در این زمینه همکاری بانک‌ها قابل تقدیر است.

ستوده‌نیا گفت: اگر از ارزش‌ها فاصله بگیریم، بی‌اعتمادی‌هایی که خواسته یا ناخواسته در سیستم مالی و بانکی وجود دارد، بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل عقیدتی و فرهنگی در سیستم بانکی را راهگشا توصیف کرد و افزود: اینکه شفاف به مشتریان دریافت تسهیلات جزئیات قراردادهای بانکی بیان می‌شود کار جدید و ارزشمندی در مسیر اعتماد و شفاف‌سازی است که باید تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: اگر مردم ما به یک بانک ارزشی دل نبندند، پس برای رفع مشکلاتشان کجا بروند؟

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2100

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: