نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در یاسوج افتتاح شد+تصاویر

فصلی نو ، با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل عصر امروز در مصلی امام خمینی یاسوج افتتاح شد .

به گزارش فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در این مراسم گفت : نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل با شرکت بیش از ۱۱۰ غرفه از معتبرترین تولیدکنندگان کشور و نمایندگی های مبلمان در یاسوج کالاهای خود را به شهروندان عرضه می کنند .

درست در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه بمدت ۵روز از ۲۸ دیماه لغایت ۲ بهمن ماه از ساعت ۳ بعد از ظهر لغایت ۹شب دایر خواهد بود .

وی در ادامه خطاب به خریداران گفت : خریداران محترم دقت کنند که زمان خرید ،کالای خریداری شده را بدقت بررسی کنند و حتی در صورت امکان عکس تهیه کنند که در زمان تحویل کالا مطابقت های لازم انجام شود .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده‌ها به مبلمان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف یاسوج، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

درست با بیان اینکه این نمایشگاه طبق مصوبه کارگروه صادرات غیرنفتی استان برپا شده است، خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد به مردم عرضه می شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11087

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: