نمایشگاه مبلمان و صنایع وابسته در شهر سی سخت برگزار می شود – جزییات

درست در ادامه عنوان کرد: ساعات بازدید این نمایشگاه ۳ بعد از ظهر الی ۹ شب خواهد بود که در نمایشگاه محصولات معتبرترین تولیدکنندگان داخلی و همچنین یافت آباد تهران عرضه خواهد شد .

فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه مبلمان وصنایع وابسته در شهر سی سخت خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، بابک درست امشب در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: نمایشگاه مبلمان ،لوستر و دکوراسیون داخلی از روز ۱۳ لغایت ۱۷ آبان در سالن شهید پاکباز سی سخت فعالیت خواهد کرد .

درست در ادامه عنوان کرد: ساعات بازدید این نمایشگاه ۳ بعد از ظهر الی ۹ شب خواهد بود که در نمایشگاه محصولات معتبرترین تولیدکنندگان داخلی و همچنین یافت آباد تهران عرضه خواهد شد .

وی تصریح کرد : محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از کاهش ده الی ۲۵ درصدی نسبت به بازار عرضه خواهد شد .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان اضافه کرد : خریداران محترم هنگام خرید به محصولات دقت کنند و در صورت لزوم از محصول خریداری شده عکس تهیه کنند تا در زمان تحویل کالا مشکلی بوجود نیاید ، ضمن اینکه از پرداخت وجه و پیش پرداخت به غرفه داران خودداری کنند .

بابک درست با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازدیدکنندگان مراتب را به مدیریت مستقر در محل برگزاری نمایشگاه اطلاع دهند عنوان کرد : محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت بسیار مکطلوبی برخوردار است ضمن اینکه جهت رفاه حال خریداران محترم این محصولات بصورت اقساط در قالب چک کارمندی قابل عرضه خواهد بود .

درست در پایان از مردم شهرهای یاسوج و پاتاوه جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل آورد .

نمایشگاه مبلمان

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10515

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: