در این مراسم همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در پیاده سازی نظام مدیریت فناوری و نوآوری، در اولین حضور خود موفق شد به عنوان اولین شرکت ایرانی با بالاترین امتیاز، تندیس جایزه را از آن خود کند.

فصلی نو ،همراه اول با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران روز سه شنبه ۱۴ اسفندماه مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری (IRAMIT) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در پیاده سازی نظام مدیریت فناوری و نوآوری، در اولین حضور خود موفق شد به عنوان اولین شرکت ایرانی با بالاترین امتیاز، تندیس جایزه را از آن خود کند.

در مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری که همزمان با اولین رویداد متنوع سازی اکوسیستم استارت آپی و با همکاری ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه اپراتور اول ضمن ایراد سخنرانی، تندیس این دوره از جایزه را نیز به نمایندگی از همراه اول دریافت کرد.

این جایزه با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است و براساس مدل‎های سه‌گانه ارزیابی در سطوح شرکت‌های هلدینگ، بنگاه‌های تولیدی و خدماتی و شرکت‌های کوچک فناوری محور اقدام به ارزیابی کرده تا سازمان‌ها بتوانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار در اقتصاد ملی بردارند.

یادگیری فناورانه و تلاش شرکت‌ها برای حرکت در مسیر تعالی فناوری و نوآوری، اصلی‌ترین رسالت جایزه است.

شرکت ارتباطات سیار ایران نیز به عنوان پرچم دار حوزه ارتباطات کشور به صورت منسجم و با مشاوره نخبگان داخلی، از سال ۹۶، اقدام به تدوین، استقرار و بهبود نظام مدیریت فناوری و نوآوری خود کرده است و توانسته به عنوان سازمانی موفق و پیشرو در این حوزه، تبدیل به یک اپراتور مرجع در حوزه مدیریت فناوری در کشور شود.

گفتنی است اپراتورهای پیشرو در دنیا، همواره هم از منظر استراتژیک و هم از منظر عملیاتی، سرمایه گذاری ویژه ای بر روی مدیریت فناوری های خود شامل رصد، شناسایی، ارزیابی و انتخاب، توسعه، بهره برداری، منسوخ سازی و یادگیری فناوری داشته اند و آن را عامل رشد و تداوم اصلی کسب و کارهای خود معرفی می کنند.