هیچ دوره ای به اندازه دوره کنونی همدلی در بین نمایندگان استان حکمفرما نبوده است

زارعی افزود: علی محمدی احمدی استاندار سابق فردی دانشمند بوده و در دو سال اخیر مجدانه پیگیر کمک به توسعه این دیار بودند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

فصلی نو ،غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام احترامی که برای نمایندگان اوار مجلس قایل هستم ا ما به جرات ادعا می کنم که مجمع کنونی نمایندگان کهگیلویه و بو یراحمد برای کمک به توسعه همدل هستند و اختلافی ندارند.

غلام محمد زارعی در آئین معارفه و تکریم استانداران جدید و سابق کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در ۴۰ سال اخیر با وجود موانع و سختی‌ها انقلاب حرکت توفنده به سمت توسعه و پیشرفت داشته است.

وی عنوان کرد: در این سال‌ها افراد زیادی صادقانه به این انقلاب خدمت کردند که نام نیک آنان در تاریخ ماندگار است.
زارعی خاطرنشان کرد: این استان در سال‌های اخیر محرومترین استان کشور است و در رتبه‌های آخر توسعه یافتگی قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان اندیشه‌ای جز خدمت و همدلی و هماهنگی با بخش‌های مختلف ندارند، ادامه داد: امروز شاخص‌های توسعه در این استان توسعه پیدا کرده که بخشی مرهون هماهنگی و همدلی مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.

زارعی افزود: علی محمدی احمدی استاندار سابق فردی دانشمند بوده و در دو سال اخیر مجدانه پیگیر کمک به توسعه این دیار بودند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی تصریح کرد: امیدوارم استاندار جدید که فردی آشنا به چهارچوب های ساختاری_ اجتماعی است برای سرعت دادن به مسیر خدمت تلاش کنند.

زارعی اظهار داشت: امروز مسائل زیربنایی استان در حال اجرا است و امیدوارم با حضور استان تلاش‌ها بیش از پیش شده تا از محرومیت کامل خارج شود.

وی با بیان اینکه برای رفع محرومیت استان مجمع نمایندگان هم نظر هستند، بیان کرد: کشاورزی، آب، کشاورزی و عمران شهری جزو اولویت‌های توسعه در استان بوده که امیدوارم متولیان امر به جد پیگیر امور باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9353

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: