واکنش اداره کل کتابخانه های استان به یک خبر/ساختمان خاتم الانبیاء رادک گچساران، توسط مجری پروژه واگذار نشده است

فصلی نو ،در پی انتشار تصاویری در یکی از صفحات اینستاگرامی استان و اشتراک پستی در فضای مجازی با عنوان کتابخانه عمومی محله رادک گچساران مکان تجمع معتادان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، به جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پاسخی را صادر کرد.

به گزارش فصل جنوب ،به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، در پی انتشار تصاویری در یکی از صفحات اینستاگرامی و اشتراک پستی در فضای مجازی با عنوان “کتابخانه عمومی محله رادک گچساران مکان تجمع معتادان”، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، به جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اظهارداشت: ساختمان کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء محله رادک گچساران، توسط مجری ساخت پروژه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار نشده است.

یاسر رحیمیان با تشریح روند کلنگ زنی، ساخت پروژه کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء محله رادک شهر دوگنبدان در شهرستان گچساران گفت: زمین این کتابخانه در بافت فرسوده محله رادک شهر دوگنبدان توسط شهرداری این شهر در سال ۹۶ به کتابخانه های عمومی استان واگذار شد.

وی تصریح کرد: اعتبار اولیه ساخت این کتابخانه به مبلغ ۴ میلیارد و یکصد و سی میلیون ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری و بافت های فرسوده استان به اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری ساخت و تکمیل، واگذار شد.

رحیمیان اظهارداشت: کلنگ ساخت این کتابخانه با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در همان سال ۹۶ توسط نماینده وقت شهرستان گچساران در مجلس و با حضور مسئولان محلی به زمین زده شد و اکنون ۹۹ درصد پیشرفت داشته است و تاکنون این ساختمان توسط مجری ساخت پروژه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان تحویل داده نشده است.

وی بیان داشت: با توجه به همت نهاد کتابخانه‌ها در راستای حل موضوع و در راستای خدمت به مردم شریف منطقه با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اختصاص اعتبار جداگانه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان، کار دیوارکشی و محصور کردن آن از امروز شروع شده که ظرف چند روز پیش رو این ساختمان تکمیل و به اتمام خواهد رسید و انشاءالله با همکاری مسئولان استان و حمایت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور تلاش می کنیم که این پایگاه فرهنگی را تا اسفندماه سالجاری، به مردم فهیم، فرهیخته و فرهنگی شهر دوگنبدان و شهرستان گچساران تقدیم نماییم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گفت: تمامی تجهیزات کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء عمومی رادک شهرستان گچساران، توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان خریداری شده است و به محض تکمیل و تحویل ساختمان کتابخانه توسط دستگاه مجری( اداره عمران و بهسازی شهری)، این تجهیزات در کتابخانه مستقر و جانمایی خواهد شد.

یاسر رحیمیان در پایان افزود: کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رادک گچساران گامی مهم در جهت رفع محرومیت های فرهنگی و با هدف خدمت گزاری فرهنگی، ترویج کتاب، کتابخوانی و ارائه خدمات کتابخانه ای در کم برخوردارترین محله شهر دوگنبدان است که با افتتاح آن می توان گام مهمی در رفع محرومیت به ویژه محرومیت فرهنگی و افزایش سرانه مطالعه برداشت.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13405

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: