واکنش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به خبر فصلی نو- اخلاق مدار باشید – خبر جهت دار و به قصد تخریب بود

تغییر مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هیچگونه ارتباطی با این موضوع نداشته و تابع فرایند عزل و نصب مدیران بوده است.

فصلی نو ، در پی درج یک خبر در سایت فصلی نو با عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کند روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان باصدور جوابیه ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد .

به گزارش فصلی نو ، در این جوابیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب اقای صادق الهی
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری فصلی نو
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر
« وَلا. تَقْفُ ما لَیسَ لَکَ بِهِ عِلمٌ…»
( سوره مبارکه اسراء آیه ۳۶)
از آنچه به آن آگاهی نداری پیروی مکن…
نظر به اینکه آن پایگاه خبری درمورخه ۴/۳/۹۹ مبادرت به درج خبری تحت عنوان « مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد تغییر می کند» نمودند که مقتضی است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات جوابیه این اداره کل به منظور تنویر افکار عمومی درآن پایگاه خبری درج و در کلیه ی گروه هایی که این خبر ارسال گردیده،نیز فرستاده شود
۱-عنوان خبر با متن خبر همخوانی ندارد(در عنوان خبر به تغییر مدیرکل و در متن به بازنشستگی ان اشاره شده است)
۲-این خبر در چند نوبت اصلاح شد که این موضوع نشان از عدم اگاهی منعکس کننده ی خبر میدهد«و با اصل اطمینان از صحت خبر در اطلاع رسانی»مغایر می باشد.
۳-بازنشستگی در دستگاههای اداری فرایندی دارد که در ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به ان تصریح شده و مسلما هر مستخدمی که شرایط مندرج در این ماده را داشته باشد در چارچوب این قانون بازنشسته خواهد شد.
۴-تیتر خبر و متن خبر مصداق«کلمهُ حَقٍّ یُرادُ بِها باطِل‌ُ »می باشد.
به هرحال در فرایند اداری هر مستخدمی روزی بازنشسته خواهد شد گرچه زمان بازنشستگی مدیرکل اموزش و پرورش هنوز فرانرسیده اما نحوه تنظیم عنوان و متن خبر کاملا جهت دار و به قصد تخریب می باشد.
۵-متاسفانه ان پایگاه خبری چندین نوبت مبادرت به درج اخبار غیرواقعی در مورد مدیرکل اموزش و پرورش نموده که این اداره کل از طرح شکایت علیه ان سایت بدلیل نوع نگاه شخص مدیرکل به رسانه ها خودداری نموده است که با اندکی جستجو میتوان به این اخبار دسترسی پیدا کرد.
۶-تغییر مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هیچگونه ارتباطی با این موضوع نداشته و تابع فرایند عزل و نصب مدیران بوده است.
۷-همانطور که بیان شد دوره بازنشستگی مدیرکل اموزش و پرورش فرانرسیده و ادعای تلاش ایشان برای تمدیدِ ماموریت خود به هیچ وجه صحت ندارد و کاملا تکذیب می گردد.
۸-با توضیحات فوق این خبر مصداق ماده ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی بوده که حق شکایت از آن پایگاه خبری برای اداره کل اموزش و پرورش محفوظ می باشد.
در پایان انتظار می رود مسئولان محترم آن پایگاه خبری براساس رسالت حرفه ای و اخلاق رسانه ای و صداقت و حفظ حرمت افراد در جامعه با آگاهی کامل نسبت به درج اخبار خود اقدام نموده تا موحب تشویش اذهان عمومی نشده و تخریب شخصیت افراد را بدنبال نداشته باشد.

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11804

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: