واکنش سید هدایت اکبری به سخنان فرماندار بویراحمد/نام مردم سادات شاه فرج را با احتیاط بیاورید

فصلی نو ، در پی درج یک خبر در فصلی نو با عنوان گردن کلفتی متخلفان در آبشار یاسوج نماینده مردم در شورای شهر یاسوج به سخنان فرماندار بویراحمد واکنش نشان داد .

به گزارش فصلی نو ، سید هدایت اکبری،گفت : آقای فرماندار اعلام کرده اند یک عده در آبشار یاسوج با گردن کلفتی مانع از اجرای قانون می شوند .

اکبری ادامه داد : ضمن احترامی که برای آقای دکتر کناری قائل هستم باید عرض کنم که مردم آبشار مردمی بسیار مهمان نواز ، با هدف، که از قدیم الایام تا الان میزبان میلیون ها گردشگر بوده اند تا الان کوچکترین مشکل ، درگیری یا ناراحتی بوجود نیاورده اند که نشان از نجابت و بافرهنگی این مردم است .

وی با بیان اینکه از کجام معلوم هست که متخلفان گردن کلفت از سادات آبشار هستند ، اظهار داشت :آقای فرماندار قوه قضاییه قدرتمند است که ما به این صلابت افتخار و از برخوردهای قانونی آنان تقدیر می کنیم .

رئیس اسبق شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: قوه قضاییه ضعیف نیست و اگر آقای فرماندار متخلفی را می شناسد لطف کنند به این قوه معرفی کنند ،اهالی نجیب ،شریف و مهمان نواز آبشار یاسوج را متهم نکنید اصلا شاید این متخلفان از اهالی آبشار یاسوج نباشند .

سید هدایت اکبری اضافه کرد: زمین های کشاورزی اهالی آبشار یاسوج ، آب کشاورزی آسایش و امکانات آنان در این منطقه برای زیر ساخت های شهری از بین رفت اما خم به ابرو نیاورده اند ، زیبنده نیست که این ادبیات برای اهالی مومن ، با شرف و فرهنگی همچون مردم سادات امام زاده فرج الله بکار برده شود .

اکبری تصریح کرد: املاک، جاده و پارک توسط مردم سادات شاه فرج الله به بهترین وجه اجرا شده است و ما از حضرت عالی خواهان هستیم که متخلفان را معرفی کنید و از نام اهالی سادات شاه فرج الله را به بدی یاد نکنید.

سید هدایت اکبری یاسوج ابراز داشت : مردم این منطقه نشان دادند در طول تاریخ تنها تفریح گا هی که در سطح شهر یاسوج وجود داشته آبشار بوده است و اهالی آبشار چه زمانی که جاده خاکی بود خاک می خوردند و چه ترافیک بود سختی ها را تحمل می کردند و در زمان های زیادی که آسایش مردم منطقه سلب می شد خم به ابرو نیاوردند لذا تقاضا دارم نام مردم منطقه با احتیاط تر برده شود چون حق این مردم این برخوردها نیست .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12364

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: