فرشاد نگین تاجی اضافه کرد: از مردم عذرخواهی کنید و بگویید که ۲۴۰۰ تن قیر رایگان که به یاسوج تحویل شده است چه بلایی سرشان آمده است و کدام مناطق و منطقه را پوشش داده؟!!

فصلی نو ، در پی درج خبری با عنوان عذرخواهی عضو شورای شهر یاسوج از اقدام ماموران اجرایی شهرداری،عضو دیگر شورای شهر یاسوج نسبت به سخنان آشنا در این مصاحبه واکنش نشان داد .

فرشاد نگین تاجی به فصلی نو گفت : از روز گذشته مشاهده کلیپ برخورد ماموران شهرداری با یک مغازه دار حوالی فلکه ساعت موجبات ناراحتی شهروندان شد

نگین تاجی اضافه کرد : مصاحبه جناب آشنا ناراحتی بنده را بیشتر کرد چرا که باید به این فکر کنیم که موجبات بیشتر ناهنجاری ها، خود ما هستیم. ما هستیم که با انتخاب های نامناسب درمدیریت شهری، زمینه این مشکلات را فراهم می کنیم .


وی با اشاره به این مطلب که مردم ولی نعمتان ما هستند و اهانت و بی حرمتی به مردم قابل پذیرش نیست اما زحمتهای پرسنل زحمتکش شهرداری که بعضا چندین ماه میباشد که به واسطه بی تدبیری و ضعف مدیریت شهرداری حقوق دریافت نکرده اند نادیده گرفته نشود و همچنین عنوان کرد : بسیار خوب است که همکار ما این احساس را در خود دارد که در مقابل تضییع حق و حقوق مردم عذرهواهی کند و ما آن را به فال نیک می گیریم.

البته سوالی که من از همکار خودم دارم این است که اگر مصاحبه دادید و به قول شما قرار است اول وقت امروز با نیروی شهرداری برخورد شود چرا بعد از مصاحبه شما در بین همان نیروهای اجراییات حضور پیدا میکنید و از عملکرد ایشان تشکر میکنید و همچنین از این نیروها بابت مصاحبه اتان عذرخواهی میکنید،.حالا عذر خواهی شما از مردم بابت عملکرد ماموران شهرداری و عذرخواهی از ماموران شهرداری بابت مصاحبه اتان و تشکر از عملکردشان!!این یک تضاد رفتاری نیست،به مانند. قسم نامه هایتان با اعضا شورا ؟؟؟!!!!!!

عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد : اما باید یاداوری کنم اگر در این سال اخر از عمر شورا به فکر مسایل انتخاباتی وحضور در شورای اینده به واسطه عذر خواهیهای تصنعی از مردم هستید باید اگاه باشید که مردم اگاه هستند و ظلمی که این شورا در این دوره به واسطه ی تصمیمات غیرکارشناسانه بر شهر و شهروندان روا داشته هیچ گاه فراموش نخواهد شدبگونه ای در استضاح شهردار بنا به دلایل واضح و روشن به نوعی در مقابل اکثریت مردم قرار گرفتید و از یک شهر دار ناتوان حمایت کردید .

فرشاد نگین تاجی خاطرنشان کرد:شما اگر در گفتار و رفتار خود صادقانه بامردم قدم برمیدارید؛
باید از کارگری که چندین ماه حق و حقوق خود را نگرفته است و به نان شب خود محتاج است
باید از مردم شرف اباد ها، بنسنجان، محمواباد، نجف اباد ، اکبراباد بلکو و تمامی شهروندان عذرخواهی کنید بگویید که چه خدماتی ارائه داده اید که الان در اکثر نقاط، مردم در خیابان های خاکی و پر از چاله های عمیق ودر میان گل و لای زندگی می کنند .

نگین تاجی بیان کرد: از مردم شرف آباد عذرخواهی کنید که همراه شهردار به میان مردم رفتید و به مردم اعلام داشتید، شرف آباد شرف ما است اما خدماتی ارائه ندادید .اینگونه از شرفتان دفاع کردید؟!!!؟؟!!
از مردم عذرخواهی کنید که خیابان های شان اسفالت نیست و چاله چوله است اما جلوی خانه شما اسفالت شده است .

فرشاد نگین تاجی اضافه کرد: از مردم عذرخواهی کنید و بگویید که ۲۴۰۰ تن قیر رایگان که به یاسوج تحویل شده است چه بلایی سرشان آمده است و کدام مناطق و منطقه را پوشش داده؟!!

وی ادامه داد : بیش ازهزار سازه موقت در شهر یاسوج ساخته شده است و علیرغم همه تذکرات هیچ کاری برای این معضل انجام نشده است .
ایا به علت این کوتاهی،تاکنون از محضر مردم شریف یاسوج، عذر خواهی کرده اید؟!!

وی افزود: باید عذرخواهی کنید از خانواده محترم مرحوم تاج امیری و مرحوم مهندس امین پناهی و همچنین از همه ی عزیزانی که حقشان توسط تصمیمات احساسی و غیره کارشناسانه توسط مدیریت شهری و متاثر از تنی چند از اعضای شورای شهر ضایع شده است و بالطبع موجب ضایع شدن حقوق مردم شده است عذرخواهی بشود که شاید خداوند از سر تقصیر ما بگذرد،و بسیار عذر خواهی دیگر ازمردم که این گوشه ای بود از ان، و البته باید شهامت انرا داشته باشیم امیدوارم شما در برابر حقوق ضایع شده مردم حرفی برای گفتن داشته باشید .

و در پایان،بزودی مدارکی را خدمت مردم عزیز ارایه خواهم داد که کسانی در مدیریت شهری و شورای شهر از مردم حقی ستانده اند پاسخگو باشند