دستگاه های انتظامی و نظارتی تمامی بد اخلاقی های تبلیغاتی و تخریب ها را رصد و برخورد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: از همه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و حامیان آنها می خواهیم که در روز پایانی تبلیغات انتخابات  از تخریب و توهین به سایر رقبا بپرهیزند .

محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران ضمن تایید اینکه شنیده شده حامیان برخی داوطلبان در برخی روستاها اقدام به پخش فیلم و کلیپهای تخریبی علیه رقبا کرده اند، افزود: تخریب رقبا جز تخلفات انتخاباتی محسوب می شود و داوطلبان انتخابات راست جمهوری باید از انجام هرگونه اقدام تخریبی و یا سوء استفاده از باورهای مذهبی و فرهنگی مردم اجتناب کنند.

وی بیان کرد: به مردم عزیز شهرستان توصیه می کنیم تحت تاثیر برنامه های تخریبی قرار نگرفته و همچنان خبرها و صحبت های داوطلبان را از رسانه های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد از حامیان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواست در فرصت باقیمانده به جای تخریب رقبا ،تلاش خود را روی تبلیغ داوطلب مورد نظر خود بگذارند تا روز جمعه شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی اضافه کرد: انتخابات مهمترین تبلور مردم سالاری است و همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان بویراحمد پیش بینی و برنامه ریز ی شده است و دستگاه های انتظامی و نظارتی تمامی بد اخلاقی های تبلیغاتی و تخریب ها را رصد و برخورد خواهند کرد.