پاسخی به افاضات سید اصلاح طلب نما در خصوص حمایت اصلاح طلبان از یک کاندیدا

لازم است از ادعای پدرخواندگی که بزرگترین نوع دیکتاتوری است و خود بدان مبتلا هستید دست بردارید. الگوهای رفتاری خود را از برخورد قیم مابی، ادعای پدرخواندگی، ساختار شکنی و پشت پا زدن به نان و نمک تغیر دهید

فصلی نو- کریم رهنما


ز گیتی دو کس را سپاس،
یکی قدرشناس ویکی حدشناس.


اخیرا یکی از عناصر شبه اصلاح طلب و سرگردان وادی اصلاحات که البته بنابر توفیق اجباری سر از این وادی درآورده با بیان پاره ای افاضات و جا زدن خود به عنوان سخنگوی اصلاح طلبان در اذهان عمومی، اقدام به مصادره رای اکثریت اصلاح طلبان مبنی بر حمایت جریان اصلاحات از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا نموده. نکته قابل تامل و تاسف بار، توصیه این فرد به چهره های شاخص اصلاحات از جمله سید باقر موسوی، حاج قوام فروزان و حاج اردوان ایزدپناه جهت حمایت از کاندید اصلاح طلب نمای مورد نظر خود است!
ضمن احترام، از آنجائیکه ایشان و کاندید مورد وثوق ایشان فاقد سابقه روشن و قابل اتکایی در وادی اصلاحات می باشد و حضور ایشان در جرگه اصلاحات بنابر توفیق اجباری می باشد و مضاف بر آن به داشتن سر و سر فراوانی با اصحاب اصولگرای جریان موتلفه اسلام و پایداری مانند (ا م ) معروف می باشد ایشان را جهت حفظ اندک اعتبار و آبروی باقیمانده برای کاندید کم اقبال مورد نظر خود و همچنین حفظ شان و منزلت اهالی آبادی ویران شده اصلاحات (به دلیل همین سواستفاده ها و امثال آن) به حکایت چهاردهم باب چهارم گلستان سعدی ارجاع می دهم:

ناخوش آوازی به بانگ بلند قرآن همی خواند.
صاحب دلی بر او گذشت و گفت: تو را مشاهره (دستمزد ماهیانه) چند است؟
گفت:هیچ.
گفت : پس زحمت خود چندین چرا همی دهی؟
گفت : از بهر خدا می خوانم.
گفت: مخوان از بهر خدا مخوان !
گر تو قرآن بر این نمط خوانی
ببری رونق مسلمانی !

لازم است از ادعای پدرخواندگی که بزرگترین نوع دیکتاتوری است و خود بدان مبتلا هستید دست بردارید. الگوهای رفتاری خود را از برخورد قیم مابی، ادعای پدرخواندگی، ساختار شکنی و پشت پا زدن به نان و نمک تغیر دهید
بزرگی کنید تا بزرگ شوید.
ناامنی اجتماعی را دامن نزنید و آتش بیار معرکه ای نشوید که خود خاکستر آن هستید.
از آنچه که کردید و نشد درس بگیرید و بر طبل تفرقه نکوبید !
حال که اصرار به برگشت اصلاح طلبان به خانه خود دارید لطف فرمائید و دست از به عاریه گرفتن دیگران برداشته و به دامان اصلاحات و اصلاح طلبان واقعی برگردید.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11390

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: